Camping-skur? Fordi haveskur ikke er færdi~
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-11-05 12:49

Jeg synes svagt at kunne huske, at man kan få en slags camping-skur.

Altså en slags haveskur, blot med stænger og teltdug.

Hvor/hvad?

Jeg har brug for et vinteren over, fordi vi nok ikke når at bygge
cykel/haveskur...

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-11-05 13:02

> [...]
>
> Hvor/hvad?
>
> Jeg har brug for et vinteren over, fordi vi nok ikke når at bygge

Alle campingforhandlere har sådane eller kan skaffe dem.
Men om de kan tåle et ordentlig lag sne er et andet spørgsmål.

Hilsen Jørgen

Fra : Gert

Dato : 07-11-05 22:06

Kig her: http://shop.aabycamp.dk/pages/shop_liste.asp?Groupguid=198