Islam er sur
Fra : Knud Larsen

Dato : 07-11-05 09:21

Intifadaen i Frankrig har intet med islam eller muslimer at gøre:

Islamonline.com correspondent reported that Muslim Imams in France
slammed media reports that linked the current unrest in France to
Muslim emigrants.

Islam is a religion that promotes peace and understanding- It prohibits
violence and attacking non-combatants.

According to the Islamic teachings, even during war, Muslims are not
allowed to harm women children, plants or animals.

Ikke engang et kålhoved må en jihad-kriger forulempe, - det er da rørende.
Den kan selv hr Jesus K. ikke stikke?

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-11-05 09:58

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> According to the Islamic teachings, even during war, Muslims are not
> allowed to harm women children, plants or animals.

Men nogen må så have misforstået islam?:

"Al-Qaeda woos recruits with nuclear bomb website"

Uzi Mahnaimi and Tom Walker, The Times, London, 6 Nov. 2005

"AN Al-Qaeda website containing detailed instructions in Arabic on how to
make nuclear, "dirty" and biological bombs has attracted more than 57,000
hits and hundreds of readers' inquiries. Terrorism experts are warning that
the site could be boosting the organisation's appeal to would-be assassins
in Britain and abroad.

The manual, posted on October 6 on a forum titled Al-Firdaws, or Paradise,
contains 80 pages of instructions and pictures of kitchen bomb-making
techniques. It is divided into nine lessons under the overall heading The
Nuclear Bomb of Jihad and the Way to Enrich Uranium, and is dedicated as a
"gift to the commander of the jihad fighters, Sheikh Osama Bin Laden, for
the purpose of jihad for the sake of Allah".

As well as describing how to make a nuclear bomb from enriched uranium -
impossible for the layman - the manual explains how to make simple bombs
that can blow up anything from electrical generators to petrol stations.

The site encourages its readers to look for materials such as radium, which
it says is an "effective alternative to uranium and available on the
market".
It is unclear who the author is or where he is based: he describes himself
simply as "Layth al-Islam", or the "Lion of Islam", belonging to a group
called "the Black Flags".

"Fight them so that Allah will punish them at your hands and will put them
to shame and will give you victory over them," he writes, quoting the Koran.
"Perhaps nuclear weapons represent a technology of the 1940s. However, the
Crusaders, the allies of the Satan, Allah's curse be upon them, insist on
depriving the jihad fighters of the right to have these weapons."

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-11-05 13:40

Knud Larsen wrote:
> [...]
> It is unclear who the author is or where he is based: he describes
> himself simply as "Layth al-Islam", or the "Lion of Islam", belonging

Muligvis en kusine til gruppen "the false flags". Jeg kunne godt
mistænke nogen i gruppen for ikke at have kunnet styre deres
humoristiske sans.

> [...]
> the 1940s. However, the Crusaders, the allies of the Satan, Allah's
> curse be upon them, insist on depriving the jihad fighters of the

Ja - uha hvor er de onde og uforstående. (man kan næsten høre latteren.
ikk'?)

Det sidste lyder seriøst som et udslag af ustyrlig humor, hvor en false
flagger sidder og storgriner af de kreerede kæmpefjolser, der skal
forestille at have skrevet teksten.

Nu kan der selvfølgelig godt være tale om noget ægte, som er sammensat
af en ekstrem selvhøjtidelig person, der ikke for sin død kan høre, hvor
morsomt hans skriv lyder.

Ikke at nogen vilde perkere ikke kunne finde på sådan noget. Det kunne
de garanteret - ingen tvivl om det; meeeen ... teksten for hånden er squ
for tyk i mine ører.

Fra : Per Hagemann

Dato : 07-11-05 17:18

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke at nogen vilde perkere ikke kunne finde på sådan noget. Det kunne
> de garanteret - ingen tvivl om det; meeeen ... teksten for hånden er squ

Hvis det var nogen som ønskede at gøre grin, ville siden nok foreligge på
vestlige sprog, da det mest er vesterlændinge som ser noget absurd i at lave
bombeinstruktioner på internet for at fremme sin egen sag.

Blandt muhamedanere er der næppe det samme tabu, som blandt europæere og
japanere mod at bruge atombomber. Indtil videre er pakistanerne efter al
sandsynlighed dog de eneste muhamedanere, som har funktionsdygtige
atombomber.

--
Det er forrykt at anvende den p.t. gældende danske samfundsalen som
målestokken for, hvordan lande skal indrette sig i helt andre regioner på

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-11-05 20:54

Per Hagemann wrote:
> [...]
> foreligge på vestlige sprog, da det mest er vesterlændinge som ser
> noget absurd i at lave bombeinstruktioner på internet for at fremme

Enig. Det er ikke en side, der ønsker at gøre grin; men det er en side,
der ligner et false flag, hvor kreateuren ikke har kunnet dy sig for at
være morsom..

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-11-05 21:00

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Enig. Det er ikke en side, der ønsker at gøre grin; men det er en side,
> der ligner et false flag, hvor kreateuren ikke har kunnet dy sig for at
> være morsom..

Hvori består det morsomme? det lyder jo præcist så "morsomt", som bin Laden
og andre jihadier plejer at lyde, - de er netop utrolig selvhøjtidelige. Bin
Laden betalte ligefrem folk for at hylde ham i Afghanistan, når han fik
besøg, og udviste andre former for selvglæde og selvhøjtideligehed, det er
bare arabisk.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-11-05 21:34

Knud Larsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Hvori består det morsomme?

Det mener du ikke. Det er jo for latterligt, hvad de skriver om de onde
korsfarere, der er allieret med Satan, og som insisterer på, at
jihad-krigere ikke skal have ret til atombomber.

> det lyder jo præcist så "morsomt", som bin
> Laden og andre jihadier plejer at lyde, - de er netop utrolig
> selvhøjtidelige. Bin Laden betalte ligefrem folk for at hylde ham i
> Afghanistan, når han fik besøg,

Det gør Bush da også i AFS. Han har nogen kolossalt dyre drenge, der
bruger alt deres tid og flid på, at hylde ham og prise ham til himlen.
Det benyttes efter samme princip som dåselatter. Det er folkeforføreres
selvanprisning.

> og udviste andre former for selvglæde
> og selvhøjtideligehed, det er bare arabisk.

Det er verdensomspændende, og ingen steder finder man mere af det end i
Hollywood; men den tekst der, den gør jo grin med de åh så stakkels
jihad-krigere, der hele tiden bliver nægtet retten til at bære
atombomber af de onde med Satan allierede korsfarere.

Okay, teoretisk kan siden være ægte, og så er sidens ophavsmænd nogen
gennemførte narrehatte; men man skal passe på med at undervurdere folk.

Fra : Per Hagemann

Dato : 07-11-05 23:33

> Okay, teoretisk kan siden være ægte, og så er sidens ophavsmænd nogen
> gennemførte narrehatte; men man skal passe på med at undervurdere folk.

Lad os prøve at se om du kan vurdere om noget er ægte muhamedansk forurettet
ærekrænkelse eller en villet morsomhed, hvis du kan læse engelsk.

På side 4 og 5 i
http://www.patrioten.org/skrifter/Patrioten-november%202005.pdf er aftrykt
et brev angiveligt fra ambasadører fra Tyrkiet, Indonesien, Saudi-Arabien,
Ægypten, Iran, Pakistan og andre muhamedanerlande til Danmarks
statsminister. Vil du vurdere dette som ægte eller som plantet
latterliggørelse?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-11-05 00:02

Per Hagemann wrote:
> [...]
> Saudi-Arabien, Ægypten, Iran, Pakistan og andre muhamedanerlande til
> Danmarks statsminister. Vil du vurdere dette som ægte eller som

Hehe - de er skam gode til at latterliggøre sig selv - ingen tvivl om
det; men jeg fastholder min skepsis overfor det andet, jeg jo heller
ikke ser som en plantet latterliggørelse; men mest er tilbøjelig til at
se som et false flag i stil med det falske Al Qaida brev, der gik hen
over verden for nylig. Det havde selvfølgelig også en tur rundt om
dk.politik.

Men falsk var det. Så ingen tvivl om, at der laves falsknerier i
Al-Qaidas navn - af sikkert mange forskellige årsager. Og når en gruppe
giver sig til at klage over, at deres fjender ikke vil tillade dem, at
bevæbne sig med atombomber, de kan kaste i hovedet på selvsamme fjender,
så er vi derude, hvor jeg vil se identifikation før jeg tror på, der er
tale om noget seriøst ment.

Det _kan_ godt være ægte; men jeg vil se stærkere indicier, før jeg tror
på det.

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-11-05 00:05

> [...]
> korsfarere, der er allieret med Satan, og som insisterer på, at
> jihad-krigere ikke skal have ret til atombomber.

Jeg synes det lyder som sædvanligt, men du *kan* da have ret.

Her er lidt lyrik om islam:

The Beauty of Islam

Islam is like a perfect piece of art at which the human eye can keep looking
and scrutinizing for days, weeks, years on end and still can find no flaws,
no defects, and no contradictions. All the human eye can do is to keep
wondering at the amazing beauty and coherence of this
faith of ours: Islam.

I could not say, even now, which aspect of it appeals to me more
than any other. Islam appears to me like a perfect work of architecture. All
its parts are harmoniously conceived to complement and support each other:
nothing is superfluous and nothing lacking, with the result of an absolute
balance and solid composure. Probably this feeling that everything in the
teachings and postulates of Islam is 'in its proper place,' has created the
strongest impression on me."

In a nutshell, Islam is the truth, the whole truth, and nothing but the
truth.

Ja, ja, vi ER overbevist.

Fra : Alucard

Dato : 07-11-05 11:08

On Mon, 7 Nov 2005 09:20:46 +0100, "Knud Larsen"
> [...]

>Muslim emigrants.
>
>Islam is a religion that promotes peace and understanding- It prohibits

Jeg er sgu snart træt af at høre på det pladder om at islam er
"fredens religion"..... Så længe at dem, der har noget at sige inden
for islam, ikke aktivt gør noget for at stoppe volden (eller i det
mindste forsøge), bliver de til medløbere, ligesom en del af
venstrefløjen er herhjemme....

>According to the Islamic teachings, even during war, Muslims are not
>allowed to harm women children, plants or animals.

Så er der fandeme mange muslimer der ikke kender Koranen.....

>Ikke engang et kålhoved må en jihad-kriger forulempe, - det er da rørende.

Hehehehe...

Fra : GB

Dato : 07-11-05 12:02

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> Islam is a religion that promotes peace and understanding- It
> prohibits violence and attacking non-combatants.

Her er et par billeder af din åh, så sympatiske Tariq Ramadan for fuld
taquiya:
http://photos1.blogger.com/blogger/1949/552/320/SA400007.jpg
http://photos1.blogger.com/blogger/1949/552/320/SA400003.0.jpg

Generelt betragtes jøder så vel ikke som mennesker:
http://www.filtrat.dk/sandbox/images/uploads/uiran.jpeg

> [...]
> Ikke engang et kålhoved må en jihad-kriger forulempe, - det er da
> rørende. Den kan selv hr Jesus K. ikke stikke?

Her er et billede fra et islamisk fredsmøde i Iran:
http://www.phyton.dk/grafik/muslimnazis.jpg

GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-11-05 21:04

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> Her er et par billeder af din åh, så sympatiske Tariq Ramadan for fuld
> [...]

Taget ude af sammenhæng, i interviewet gav det god mening. Ramadan har
aldrig sagt, at det ikke er i islams navn og af muslimer, terror er begået.
Og han taler også om muslimernes påtagne offerrolle, som de må se at komme
ud af.

> Generelt betragtes jøder så vel ikke som mennesker:
> http://www.filtrat.dk/sandbox/images/uploads/uiran.jpeg

Hvad har irans præsident med Ramadan at gøre?

Fra : GB

Dato : 08-11-05 02:38

> Hvad har irans præsident med Ramadan at gøre?

Irans præsident er glødende muhamedaner. Islam er fredens religion.

GB