Hvis autisme er sygdom, er mandlighed en s~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-05 07:05

Hvis autisme er sygdom, er mandlighed en sygdom

Psykiatri har altid været den rene, våsede relativisme uden
videnskabelig objektivitet og smagsdommer-styret dvs politisk styret.
Jobskabelse for behandlere er the name of the game

Nu erkendes at autisme er en særhed i slægt med anden mande-særkende.

Der er intet positivt ved kvinders hang til selskabelighed og alle
menneskelige fremskridt er undfanget i tænkningens ensomhed (evt
inspireret af social brainstorming og det levende ord).

Børneprofessionelle vil gøre gruppearbejde til uddannelse og forlænge
parkeringen af børn og unge i institutioner, hvor man holdes tilbage i
udvikling. Derfor blev "Rainman" tvangsindlagt selvom han ikke var
farlig for andre eller sig selv.

At være forgabt i systematisering a la Linnee og Darwin, er ofte
udtryk for videnskabelig uhæderlighed - men det bør bekæmpes via fri
debat. Science vildleder når den postulerer at have svar.

Vi hygger os med stamtræer og skemaer, men ægte Edisonsk gavn for
forbrugerne, har aldrig været fremmet bevisligt af systematik.

Her citater om SELSKABELIGHED, ensomhed og SYSTEMATIK

Tal aldrig uærbødigt om det gode selskab - kun folk, der ikke kan
komme ind i det, gør det. Oscar Wilde

- For at få succes i selskabslivet er det ikke nok at være
dum, man skal også have gode manerer. George Bernard Shaw

De fleste foretrækker selskab fremfor ensomhed, fordi det er lettere
at snakke end at tænke. Christian Kjellerup

- Det bedste antal til et selskab er to. Mig selv og en
helvedes god tjener. Nubar Gulbenkian

Ethvert mennesker, der har lidenskab, er noget ensom.
Det er kun savlehovederne, der altid går op i det selskabelige. Søren
Kierkegaard

ENSOMHED

Den, som ikke synes som ensomhed, vil ikke elske friheden.
Arthur Schopenhauer

" I never found a companion that was so companionable as
solitude"
- Henry David Thoreau

" I was never less alone than when by my self. Edward Gibbon
1737 - 1794

" The lonely one offers his hand too quickly to whomever he
encounters.Friedrich Nietzsche

The Prophet "On Marriage". But let there be spaces in your
togetherness. And let the winds of the heavens dance between you.
Kahlil Gibran 1883-1931

" The strongest man in the world, is he who stands most
alone. Henril Ibsen

" " I ensomhed æder man sig selv op, i samvær ædes man op
af andre" In solitude the lonely man is eaten up by himself, in crowds
by the many. Nietzsche

esplib Den, som ikke synes om ensomhed, vil ikke elske friheden.
Arthur Schopenhauer

" Ethvert mennesker, der har lidenskab, er noget ensom.
Det er kun savlehovederne, der altid går op i det selskabelige. Søren
Kierkegaard

" Alle mennesker er lidt mærkelige, undtagen du og jeg,
og selv du er lidt mærkelig. Robert
Owen

SYSTEMATIK

" Distrust all systematisers, and avoid them. The will
to a system shows a lack of honesty. Nietzsche

" En lærd dumrian er en større dumrian end en uvidende.
Benjamin Franklin

"Enhver form for orden er vold. Gottfried Benn

" Formålet med at vide bør være at systematisere. at
presse netop den grad af regelmæssighed og form ned over kaos, som vi
har praktisk brug for. Nietzsche

Grå, kære ven, er al teori, og grønt er livets gyldne
træ. Goethe

Fra : LM

Dato : 07-11-05 14:03

> [...]
> behandlere er the name of the game
>
> Nu erkendes at autisme er en særhed i slægt med anden mande-særkende.

Intet er erkendt, intet er bevist. Tro ikke på vandrehistorier.

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-11-05 16:42

"LM" <nejtak@invalid.dk> skrev i en meddelelse news:436f509e$0$154

> Intet er erkendt, intet er bevist. Tro ikke på vandrehistorier.

Bo Warming er en sindsforvirret person med et ret afslappet forhold til
sandheden. Han håndteres bedst ved at ignorere hans indlæg, som ofte er
stærkt racistiske.

De fleste newsreadere kan blokere bestemte afsendere (et såkaldt
kill-filter), drop ham deri, og slip for mere vrøvl.

Rittig