Nokia 6230 - ved sync kommer kun få outloo~
Fra : Fly

Dato : 07-11-05 01:53

Hejsa!

Jeg har en Nokia 6230 som jeg tit har synkroniseret med min Outlook. Jeg kan
ikke huske hvorfor og hvordan det skete, men pludselig havde jeg dubletter
af en helt masse i kalenderen, altså så ALT hvad der lå i telefonens
kalender kom til at være i Outlook to gange.

Jeg har så manuelt slettet dubletterne i Outlook, og da der var en del rod i
mine kontaktpersoner har jeg nu brugt MEGET tid på at få dem helt frisket op
i Outlook.

For at få dem synkroniseret bedst muligt har jeg slettet ALLE
kontaktpersoner på min mobil, for derefter at lave en fuld sync. med
mobilen.

Nu er mit problem, at jeg KUN får overført ganske få kontaktpersoner fra
Outlook over til mobilen. Det ser umiddelbart ud til at det kun er de
kontaktpersoner som ikke tidligere har være på mobilen.

Hvordan får jeg min telefon til at fatte, at den skal tage det hele. Det er
jo som om at der stadig ligge noget skjult information om hvilke
kontaktpersoner der tidligere har været lagt ind. Jeg har prøvet at gendanne
fabriksindstillingerne, men uden held.

-Fly

Fra : Daniel Birch

Dato : 07-11-05 22:14

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kontaktpersoner der tidligere har været lagt ind. Jeg har prøvet at
> gendanne fabriksindstillingerne, men uden held.

Jeg har præcis samme problem, og har endnu ikke fundet en løsning. Lytter
spændt med for at høre, om andre har et godt forslag.

Kan supplere med, at jeg har reinstalleret Nokia flere gange på pc'en. Jeg
har endda flyttet alle mine kontakter over i en anden mappe i Outlook og
forsøgt at synkronisere denne mappe i stedet for. Intet hjælper

mvh
Daniel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-11-05 16:18

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> kontaktpersoner der tidligere har været lagt ind. Jeg har prøvet at
> gendanne fabriksindstillingerne, men uden held.

Det er ikke fordi du kun synkroniserer enten telefonhukommelsen eller
SIM-korthukommelsen?

--
Per, Esbjerg