Ram til ASUS a8n-e
Fra : Martin Schou

Dato : 07-11-05 01:31

Hej NG

Hvilke ram blokke vil I anbefale til dette bundkort: AUSU A8N-E.
Jeg havde tænkt mig 1 GB i alt. (det er vel billigst med 2x512 ?)
Skal ikke overclocke men vil gerne have noget godt og klippe stabilt, og
selvfølgelig også billigst muligt ;)
Har en 3500+ cpu på det.
Hvad er jeres forslag?

Hilsen Martin

Fra : Kristian

Dato : 07-11-05 13:01

> [...]
> Jeg havde tænkt mig 1 GB i alt. (det er vel billigst med 2x512 ?)
> Skal ikke overclocke men vil gerne have noget godt og klippe stabilt, og

Har lige købt det samme bundkort.................og disse ram.

http://www.expressdelivery.dk/asp/index1280.asp?varernr=KVR400X64C3AK2&goto=productinfo&gruppe=ram&undergruppe=RAM_PC3200&mainkategori=Losdele&mainfunc=link&

og så koster de kun 676,-

Kristian

Fra : Martin Schou

Dato : 07-11-05 16:42

> Har lige købt det samme bundkort.................og disse ram.

> [...]

Ja det ser jo ganske fornuftigt ud må jeg sige.
hilsen Martin