Top mellemrum!! Hjælp
Fra : Zerro Zax

Dato : 06-11-05 23:19

Hej

Jeg har kopieret siden fra et andet program over i Frontpage, da jeg mente
at den var nemere at arbejde med, men efter dette, så er der en blank hvid
linie øverst på siden, og nederst på siden.
www.kildevej.com

Er det en der jar et svar på dette.

Mvh og PFT
René Ø. Jensen
rene@kildevej.com

Fra : kirsten lehd

Dato : 06-11-05 23:32

hej
Hvis du åbner siden i frontpage og højreklikker og vælger egenskaber for
side.
kan du vælge margen og sætte den til 0.
mvh kirsten

Fra : Zerro Zax