køb af rå mad
Fra :   j

Dato : 06-11-05 21:09

jeg har 2 dejlige hunde, som får foder efter "barf" metodne -dvs. de får
stort set kun råt mad - hakket oksekød, krådser, kyllingehalse osv. osv. -
er der nogen som ved hvor man kan købe dette (foruden hos BARF) ? - evt. en
slagter/landmand ?

mvh
JK

Fra : fam. Ager

Dato : 07-11-05 06:37

" j" <j@j.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sv. -
> er der nogen som ved hvor man kan købe dette (foruden hos BARF) ? - evt.

forhør dig hos slagteren hvis i har sådan en der hvor du bor, jeg ved at
der er nogle herindefra, der får det fra en gård butik, spørg dig frem
jeg selv har en aftale med det lokale håndværksslagteri, med alt ligefra
oksekød til lammevom, hjerter og lever, grisehaler og ben. så jeg er nok
bare heldig..
desuden får de fisk, og kylling som jeg selv tryller frem når lejlighede
byder sig, billig fisk hos fiskehandleren/fisker, kylling når vi selv får
kylling, der er faktisk meget kød på sådan et skrog efter den er parteret..
jeg synes at priserne på barfcenter er voldsomme, og er mindst 3 gange så
dyre som jeg selv køber det for.

men ring rundt og spør!

mvh. marie

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 08-11-05 18:34

" j" <j@j.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sv. -
> er der nogen som ved hvor man kan købe dette (foruden hos BARF) ? - evt.

Jeg har også to dejlige hunde, der spiser råt og godt. Jeg køber kødfulde
kyllingeskrog, fåreknogler og lammelever (i sæsonen) hos www.allegaarden.dk

Ejeren kører foderet ud på Fyn, de sydfynske øer og til Sjælland flere gange
om året.

Venlig hilsen
Anelise

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 08-11-05 18:38

" j" <j@j.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sv. -
> er der nogen som ved hvor man kan købe dette (foruden hos BARF) ? - evt.

Undskyld, det rigtige link er www.allegaardenskylling.dk

Anelise

Fra : Kiplers.dk

Dato : 09-11-05 07:47

Hej

Jeg køber ind i helt almindelige supermarkeder.
Netto har altid billige kyllinger og grønsager. Samt tun og makrel.
Føtex er god til billige andelår, kalvebryst og okseben.
Superbest har hjerter, lever, kråser, stegeben og fedt.

Og så laver vi det selv til overkommelige priser og ganske hurtigt.

300 kr. pr hund pr. måned.
Og jeg ved 100% sikkert hvad de får, for jeg har selv sammensat
menuen.

MVH Marie.
www.kiplers.dk