Køleskabsventilator 12 V
Fra : Gismo

Dato : 06-11-05 20:43

Da det kniber med plads i rummet bag ved køleskabet vil jeg
gerne vide om det denne ventilator monteres direkte på risten
eller om den skal ind bag ved?

http://shop.aabycamp.dk/pages/shop_liste.asp?Groupguid=136

Gismo.

Fra : Henrik Cordtz

Dato : 07-11-05 11:53

Hej

Hvordan du kan placere din blæser ved jeg ikke, men jeg ved at du i næsten
alle computer forretninger kan købe en blæser til omkring 50 kr. ( 2 for 100
kr.) som kan det samme.

mvh

Henrik

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-11-05 13:04

> [...]
> alle computer forretninger kan købe en blæser til omkring 50 kr. ( 2 for

Årr ikke helt, der er termostat styring med variabel hastighed i den Gismo
henviser til, samt beslag til montering.
Men ellers har du ret.

Hilsen Jørgen

Fra : T. Hartung

Dato : 10-11-05 18:13

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Årr ikke helt, der er termostat styring med variabel hastighed i den Gismo
> henviser til, samt beslag til montering.
> Men ellers har du ret.

Her nord for alperne har man ikke brug for blæser på køleskab. Syd for kan
den være til stor hjælp. Min PC-blæser tænder jeg når jeg kommer frem - så
kører den i 3 uger - så for mig er termostaten ligegyldig - det er prisen
derimod ikke )

Beslag udtænker enhver handymand da selv - det er en del af fornøjelsen !
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-11-05 20:35

T. Hartung wrote:

> Beslag udtænker enhver handymand da selv - det er en del af
> fornøjelsen !

Yes - og de laves med fordel af kraftige gummibånd - så larmer de mindre.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jørgen Christiansen

Dato : 02-12-05 16:10

Hej Gismo!

Man kan sagtens montere ventilatoren direkte på BAGSIDEN af risten. Brug en
almindelig klar silikonelim, så er man fri for at lavehuller.
Modsat tidligere udsagn, har en køleskabsventilator også sin berettigelse i
en dansk sommer! Selvom det er dyrere så er det en klar fordel
med styring af blæserhastigheden, især hvis man har køleskabet ud mod
forteltet.

Mvh
Jørgen C.