Ekstra simkort
Fra : tina

Dato : 06-11-05 16:14

Hejsa

Jeg har 2 mobil tlf, en til abrb og en herhjemme. Men er lidt træt af at
skifte sim-kort hele tiden. Kan jeg bestille et ekstra simkort eller få
lavet en kopi af mit eget?

Jeg har TDC abonnoment.

Mvh.
Tina

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-11-05 17:12

Jeg ved ikke lige om man kan kopiere et simkort, bare sådan lige uden
videre...

Men du kunne jo evt. overveje at sætte noget taletidskort i den anden
telefon...

Du bør nok vælge enten Telmore, CBB el, Unotel.
Bruger selv Telmore.

/F

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 07-11-05 19:25

Hej.

Jeg har også hardware til kopi /backup af sim.

Send en mail og vi finder en løsning.

Mvh.
Mogens

Fra : C Howard

Dato : 08-11-05 08:31

> [...]
>
> Jeg har 2 mobil tlf, en til abrb og en herhjemme. Men er lidt træt af at
> skifte sim-kort hele tiden. Kan jeg bestille et ekstra simkort eller få

Du få bare levet en duo løsning med 2 kort til samme nr. ikke noget med
kopi, det virker ikke.

Carsten

Fra : tina

Dato : 08-11-05 23:09

Jeg har TDC abonoment Erhverv så det kan jeg desværre ikke få hos TDC,
derfor så jeg en kopi af mit simkort. Hvis man altså kan det

Fra : C Howard

Dato : 09-11-05 20:58

"tina" <tinaw18@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har TDC abonoment Erhverv så det kan jeg desværre ikke få hos TDC,
> derfor så jeg en kopi af mit simkort. Hvis man altså kan det

Hvorfor så ikke bare skifte til et Selskab der kan give dig den løsning og
så kan du evt. også spare penge på dit mobil abo. og minut takst.

Carsten

Fra : tina

Dato : 10-11-05 17:08

fordi jeg kan ikke skifte abonomment, da jeg får gode rabatter og min tlf
også er en vagt telefon

Fra : C Howard

Dato : 10-11-05 21:51

"tina" <tinaw18@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> fordi jeg kan ikke skifte abonomment, da jeg får gode rabatter og min tlf
> også er en vagt telefon

Kan være at andre kan matche de rabatter!
Kan ikke se hvorfor du ikke kan skifte selskab, bare fordi det er en vagt
telefon, du beholder samme nr. når du flytter mellem selskaber, det er ikke
sådan at du står uden telefon kontakt.

Carsten

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 16-11-05 12:01

Hej Tina..

Jeg har skrevet til dig at du af mig kan købe en "dual-Sim adapter" så du
kan have 2 Simkort 2 numre, skifte uden at slukke. Dobbelt Telefonbog Mv.

Skriv,, Så kan vi tale om hvad det koster. Vi ligger på ca. 125 - 200 kr. +
porto. alt efter model.

Mvh.
Mogens