Andet multimedie
bentjuul 3670
PhotoShop CS
Fra : Peter Hansen

Dato : 06-11-05 16:09

Jeg har formateret min harddisk og lagt PhotoShop CS ind igen men kan nu
ikke behandle RAW filer mere. Efter nærmere eftertanke tror jeg at jeg i den
gamle indstalation havde en plug In der gjorde at det var muligt med Raw,.
Mit spørgsmål hvor henter jeg dette ?.

Hilsen
peter

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-11-05 16:36

Peter Hansen skrev:

> Efter nærmere eftertanke tror jeg at jeg i den gamle
> indstalation havde en plug In der gjorde at det var muligt med
> Raw,. Mit spørgsmål hvor henter jeg dette ?.

Du mangler sikkert blot en nyere udgave af Camera Raw.
Den nyeste til CS, hedder 2.4, som kan hentes på følgende side:

Windows:
<http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=39&platform=Windows>.

Mac:
<http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=39&platform=Macintosh>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Hansen

Dato : 06-11-05 16:51

Tak for hjælpen Thomas, dejligt hurtigt, og nu kan jeg igen redigere i Raw.

Hilsen
Peter

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-11-05 17:27

Peter Hansen skrev:

> Tak for hjælpen Thomas, dejligt hurtigt, og nu kan jeg igen
> redigere i Raw.

Velbekomme.

--
Hilsen