Nu mærker D.F. hvad det betyder at være "i~
Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 12:29

Godt 3 procent er forsvundet fra D.F.´s vælgerskare (Hvilket er
signifikant), hvilket jo så er hvad et regeringsbærende parti *ikke* har
behov for, da slet ikke når de Radikale går fremad.
Fortsæt endelig med denne trend!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-11-05 12:34

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Hvilket er signifikant), hvilket jo så er hvad et
> regeringsbærende parti *ikke* har behov for, da slet ikke

Det kan kun gå for langsomt
--
Arne H.Wilstrup

Fra : Tveskaeg

Dato : 06-11-05 12:39

On Sun, 6 Nov 2005 12:28:42 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>signifikant), hvilket jo så er hvad et regeringsbærende parti *ikke* har
>behov for, da slet ikke når de Radikale går fremad.

Hehe de røde vejrer morgenluft.

Well efter at have oplevet uafbrudt fremgang siden stiftelsen måtte
det vel ske før eller siden.

Hvilken meningsmåling har du tallene fra?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-11-05 12:47

Tveskaeg wrote:

> Hehe de røde vejrer morgenluft.
>
> Well efter at have oplevet uafbrudt fremgang siden stiftelsen måtte
> det vel ske før eller siden.
>
> Hvilken meningsmåling har du tallene fra?

Greens, glemte linket..

Fra : Tveskaeg

Dato : 07-11-05 02:10

On Sun, 6 Nov 2005 12:47:20 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Greens, glemte linket..
>
>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2005/11/04/022841.htm

Hehe well TV2 bragte i 19 nyhederne en meningsmåling der byggede på de
faktiske tal fra sidste kommunal valg og 2500 meningsmålinger
foretaget siden da.

Den viste en fremgang til DF på 1.5% ved det kommende kommunalvalg.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-11-05 13:43

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Hehe de røde vejrer morgenluft.

Det har vi gjort længe - synd at den dårligst uddannede del
af befolkningen stadig tror på den amputerede argumentation
om at det er de fremmede der er skyld i alle landets
ulykker, men det undrer mig ikke - det kræver et
intellektuelt overskud at forstå at der ikke er langt fra
Hitlers propaganda mod jøderne og så DFs hule retorik om
muslimer og indvandrere i øvrigt.

--
Arne H.Wilstrup

Fra : Jakob

Dato : 06-11-05 15:52

On Sun, 6 Nov 2005 13:43:13 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]
>af befolkningen stadig tror på den amputerede argumentation
>om at det er de fremmede der er skyld i alle landets

Well, det hjælper ikke meget på de røde´s sag at se Frankrig i
flammer, i hvert fald.
Og spas os venligst for offer-mentaliteten, tak.

Fra : Egon Stich

Dato : 06-11-05 17:58

"Jakob" <j0@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flammer, i hvert fald.
> Og spas os venligst for offer-mentaliteten, tak.

Det var dog noget af det mest tåbelige...
Det er jo netop på grund af liberale systemers indbyggede svigtende evne til
at skabe arbejdspladser, at sådanne ting sker.
"De rødes" ideer om arbejde til alle, vil jo netop fjerne begrundelsen for
socialt betingede tumulter.

MVH
Egon

Fra : Henri Gath

Dato : 06-11-05 21:14

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at skabe arbejdspladser, at sådanne ting sker.
> "De rødes" ideer om arbejde til alle, vil jo netop fjerne begrundelsen for

Drøm du bare videre....sikket menneskesyn. føj for helvede..."får vi ikke
det, vi vil have laver vi optøjer"....og brænder skoler og biler af

Fra : Svend Poulsen

Dato : 11-11-05 21:26

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Drøm du bare videre....sikket menneskesyn. føj for helvede..."får vi ikke
> det, vi vil have laver vi optøjer"....og brænder skoler og biler af

Ja tak for helvede for et sort/hvidt svar.

Fra : Alucard

Dato : 06-11-05 21:53

On Sun, 6 Nov 2005 17:57:47 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>at skabe arbejdspladser, at sådanne ting sker.
>"De rødes" ideer om arbejde til alle, vil jo netop fjerne begrundelsen for

Hahahahaha....

Det latterlige kommentar var dagens bedste "griner".... ))))))))))

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-11-05 16:12

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> intellektuelt overskud at forstå at der ikke er langt fra
> Hitlers propaganda mod jøderne og så DFs hule retorik om

Hurtigt spørgsmål: Er det DF eller muslimerne der er militant
antisemitiske og som ser "zionistiske Verdenskonspirationer" overalt
samt har det som erklæret målsætning at udslette staten Israel og dens
indbyggere?

Der er vist dømt selvmål, Arne!

Anders Peter Johnsen

Fra : Frank

Dato : 13-11-05 10:12

> [...]

>signifikant), hvilket jo så er hvad et regeringsbærende parti *ikke* har
>behov for, da slet ikke når de Radikale går fremad.

Nu hvor finanslovsforliget er indgået har DF for alvor mærket hvad det
betyder at være "inde i varmen":

- en fremgang på 4 mandater ift. valget.
- en fremgang på godt 3 % er kommer til DF's vælgerskare, hvilket er
signifikant..

Der er noget et regeringsbærende parti har behov for, især når de
Radikale går tilbage og ender med at være halvt så store som DF.

>Fortsæt endelig med denne trend!

Det ser det ikke ud til.

Det er sjovt som meningsmålinger svinger fra uge til uge og man skal
nok være forsigtig med at læse alt for meget ind i en enkelt uges tal.

Mvh
Frank