Fjerne Orange opsætning
Fra : Damm

Dato : 06-11-05 11:00

Davs i NG.
Har forlængst opsagt/fået fjernet simlås - mit Orange abb.
Har nu Unotel og har sat Wap etc. op til samme.. no problem..
Men men kan ikke fjerne Orange opsætningen i indstillinger(En Motorola V535)
lille problem i know..men ski irriterende at blive mindet om det l..
selskab.. (sorry)
((Sammenlignet med at have et foto af en gammel kæreste i familialbummet og
ikke
kunne fjerne det ))

Et lille tip modtages med glæde

Vh. Peter.

Fra : Dennis [9440]

Dato : 06-11-05 11:17

Jeg ved at der til nokia findes en kode, noget med *#3757... # men ved ikke
om den virker på motorola...!

Nogen der iøvrigt kan huske koden til nokia... ???

Dennis

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-11-05 11:35

Du skal have installeret en anden (standard) menu i telefonen...
Koster ca. 150-200,- hos en unlocker....

/F

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 06-11-05 15:44

Jeg tager "kun" 100Kr. for de 2 min. arbejde..

Mvh.
Mogens

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-11-05 16:36

Hvor holder du til i DK, hvis man skulle få brug for det en gang i
fremtiden....

/F

Fra : Damm

Dato : 06-11-05 16:54

ALTSÅ ..
Du læser i NG.. haps DER er een der har et problem, skriver da ikke HVORDAN
problemet
løses af afsender.. Men... tænker HER kan jeg da score lidt monetter DONK

NU har jeg da fået et hel andet forhold til denne NG og ikke mindst til mit
lille problem, vil da glæde
mig HVERGANG jeg kigger i min browser og tænke HER sparede jeg da fra 100.-
til 200.- kr..

Glem mit tidligere indlæg, røg i forkert NG..

Peter./100.- rigere

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 06-11-05 20:37

Hej