Andet multimedie
bentjuul 3670
God oversigt over DTP programmer
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-11-05 10:44

Jeg har brug for at se en god samlet oversigt over
hvilke DTP programmer der eksisterer og hvad de kan
bruges til. Og deres fordele og ulemper.
Helst nogle enkelte linier om hvert program

Findes det ? På nettet eller i en bog ?

Eksempelvis:
Photoshop
Illustrator
InDesign

osv

På forhånd mange Tak

Lars

Fra : emj

Dato : 06-11-05 11:27

Lars Jørgensen skrev:

>Jeg har brug for at se en god samlet oversigt over
>hvilke DTP programmer der eksisterer og hvad de kan
>bruges til.

Hvad med i stedet at fortælle os, hvad du skal bruge programmet til.
Så er det lettere at hjælpe .

Hilsen emj

Fra : RoJo

Dato : 06-11-05 12:23

On 06/11/05 10:44, in article 11312704600.96641427525935@dtext.news.tele.dk,
"Lars Jørgensen" <laenrune@hotmail.com> wrote:

> [...]
> hvilke DTP programmer der eksisterer og hvad de kan
> bruges til. Og deres fordele og ulemper.
> Helst nogle enkelte linier om hvert program

Hvis du anvender dem du selv har nævnt, så har du de bedste og mest anvendte
på markedet.
Suppler evt. med en fontmanager, som f.eks. Suitcase, Adobe type manager el.
lign.

Mvh RoJo