Hvilken ADSL udbyder
Fra : Erik

Dato : 06-11-05 09:27

Hej,

Jeg har idag Internet via Esenet i Esbjerg.
Nu skal jeg flytte på landet, hvor den nuværende ejer har en ADSL
forbindelse.
Jeg er selt ikke bekendt med dette markedet, da Esenettet altid har
været den billigste løsning for mig i de sidste mange år.

Kan I anbefale mig et produkt/udbyder?
Skal jeg vælge både telefoni og inernet i samme pakke, som f.eks. Tele
2 har?

Håber I kan hjælpe mig.
Hilsen
Erik

Fra : alten

Dato : 08-11-05 10:40

Jeg har meget dårlige erfaringer med Tele2. Hvis du læser længere nede vil
du se at jeg ikke er den eneste...

Personligt skifter jeg til TDC - de er lidt dyrere, men skulle være
pålidelige og have god service.

mvh,
alten

Fra : Erik

Dato : 08-11-05 17:54

Hvordan er erfaringerne med Cybercity?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-11-05 16:29

Erik wrote:
> Hvordan er erfaringerne med Cybercity?

Mine er gode, er lige skiftet fra StofaNet, som konstant var nede
hos mig. Jeg ville sammenkoble CC med IP-telefoni fra musimi.dk

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 11-11-05 17:02

Har haft CC i al den tid de har udbudt ADSL. I de 5 år eller så har
forobindelsen været nede måse 3 gange alt i alt. De sender altid
emails ud om problemer (og efterfølgende når problemerne er lukket).
Forbindelsen er upåklagelig, uden pakketab. Jeg oplever supporten som
villig og kompetent, og til at få fat i uden at blive stillet om
blandt 35 numre.

Hvis du er kunde hos CC længe nok, en morgen vågner du op og opdager,
at din download og/eller upload speed er blevet opgraderet uden
beregning. Det er sket for mig nogle gange nu :)

Deres telefoni er lidt dyr til mine behov - kommer an på hvor meget du
ringer for, hvor meget til udlandet, samt hvor afh. du er af din fon.
Hvis du kan leve med lidt udfald i ny og næ, så kan du tage en af de
ret så billige udbydere (hvoraf nogle til og med KAN køre uden
udfald):)

Fra : Svend Poulsen

Dato : 18-11-05 05:59

"Erik" <esbj@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan I anbefale mig et produkt/udbyder?
> Skal jeg vælge både telefoni og inernet i samme pakke, som f.eks. Tele

Havde TDC indtil jeg blev prakket noget på der ikke virkede, undtagen jeg
skulle købe et tillægsprodukt viste det sig. Sælgeren vidste ikke hvad hun
havde med at gøre, og deres standard svar er at du betaler ellers ryger man
i RKI med det samme.

Har haft Tele2 siden Februar som jeg valgte, da TDC ikke tillader andre
udbydere i deres centraler og kunne derved ikke få telefoni med ved
Cybercity og har været tilfreds med Tele2 siden.
Og er mere tilfreds med Tele2s newsserver. Indlæg der forsvinder ikke i
løbet af 24 timer i binære grupper som ved TDC.

Svend