Føntørrer
Fra : Sanne

Dato : 06-11-05 06:57

Hejsa.

Jeg prøver ihærdigt, at overbevise min kæreste om, at med det antal
langhårede hunde vi har, at vi ikke kan leve uden en gulvhundeføntørrer. Men
wow det er ikke nemt, når han ser de danske priser på sådan en.
Jeg har så forsøgt, at kikke efter en brugt...heller ikke nemt.

Jeg kom så til at tænke på, om man mon kan finde den billigere i Tyskland,
som så meget andet tilbehør til dyr.

Nogen der kender til tyske butikker der har sådan en ?? Gerne links til
hjemmesider...

Forsat god weekend
Sanne

Fra : M. Andersen

Dato : 07-11-05 09:43

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som så meget andet tilbehør til dyr.
>
> Nogen der kender til tyske butikker der har sådan en ?? Gerne links til

Hvad er der galt med en almindelig hårtørrer? Jeg bruger en til mine hunde
og det går fint

Mette

Fra : Sanne

Dato : 07-11-05 10:10

"M. Andersen" <ikke@taleom.dk> skrev i en meddelelse

> "Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hvad er der galt med en almindelig hårtørrer? Jeg bruger en til mine hunde
> og det går fint
>
> Mette

Hej Mette.

Ja, det har jeg selv gjort i 5 år nu, men det er som om jeg syntes jeg
mangler en hånd til at holde den med.
Jeg redder, børster hundene samtidig med jeg tørre dem.

Jeg ved man kan få en holder til trimmebordet, som de kalder den 3. hånd,
men jeg vil hellere have den helt fra bordet

Mvh
Susanne

Fra : M. Andersen

Dato : 07-11-05 12:34

> [...]
>
> Jeg ved man kan få en holder til trimmebordet, som de kalder den 3. hånd,
> men jeg vil hellere have den helt fra bordet

Så sig til din mand at alternativet til den dyre investering er at han
kommer og hjælper dig

Mette

Fra : Sanne

Dato : 07-11-05 12:51

> Så sig til din mand at alternativet til den dyre investering er at han
> kommer og hjælper dig
>
> Mette

Alletiders ide...har også prøvet dette, men jeg syntes desværre han hurtig
glemte det igen.

Sanne..

Fra : H. Jensen

Dato : 07-11-05 16:09

> Alletiders ide...har også prøvet dette, men jeg syntes desværre han hurtig
> glemte det igen.
>
> Sanne..

Åh ja, en gulv føn er det bedste i hunderummet man kan ha'..... Jeg købte
min brugt for 2000 kr. for 3 år siden... En alm. føntørrer holder ikke til
det i længden, den brænder sammen på et tidspunkt... Eller nu ved jeg ikke
hvad race du har, men min fønner kører i mindst 1 time uafbrudt ret ofte!
Jeg ved ikke vhro du skal finde en, jeg ville foreslå dig at sætte en
annonce på showdogs.dk, men der står så mange i forvejen som søger det samme
som dig!

Hvad med at prøve at kontakte Thole, Maj og andre, for at høre om de vidre
forhandler brugte..... Det kan jo godt være!

Heidi

Fra : Ulla

Dato : 08-11-05 12:21

hej
en god føntørrer - gulvmodel i rimelig prisklasse kan du få hos Satchmo´s
Hund och Katt i Lund
Höstbruksvägen 12 E
226 60 Lund

Det er en god stærk tørrer, som jeg har brugt på Afghanere i mange
mange år (de bliver vasket en gang om ugen, så den er absolut slidstærk)
De har både internethandel og butik i Lund, så pga portoen kan det
måske svare sig at smutte en tur over broen til Sverige (selvfølgelig kun
hvis du bor på Sjælland).
Ulla
http://mamut.com/satchmosbutik

Fra : Sanne

Dato : 08-11-05 20:55

"Ulla" <kennel@samolon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De har både internethandel og butik i Lund, så pga portoen kan det
> måske svare sig at smutte en tur over broen til Sverige (selvfølgelig kun

Hej Ulla.

Wow for en side...den skal vist nærlæses
Hvilken en af tørrene er det du bruger ??

Tak for linket!!

Mvh
Sanne

Fra : Ulla

Dato : 11-11-05 08:14

> Hej Ulla.
>
> Wow for en side...den skal vist nærlæses
> Hvilken en af tørrene er det du bruger ??

> [...]
hej igen
det er Superjet extra jeg bruger - ja det er en hyggelig side.
Ulla