Hvor kan man købe et internt usbkabel
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-05 01:52

Jeg har et asus ipanel med bl.a. usb stik. De forbindes så til mb med et
fladkabel med et stik i begge ender, som passer med det 9/10 bens stik, som
sidder til ekstra usb enheder på mb. Men nu bruger jeg et tower, så der
mangler lige præcis 1 cm i at kablet kan nå. Hvor kan man købe sådanne
kabler henne. Det skal være mindst 50 cm.

Kurt

Fra : CarstenGP

Dato : 06-11-05 10:49

> [...]
> der mangler lige præcis 1 cm i at kablet kan nå. Hvor kan man købe sådanne
> kabler henne. Det skal være mindst 50 cm.

Du kan evt. købe 2 af disse:
http://cyberbox.dk/index.php?menu=el1811&gruppe=stik-div&dt=1618&PHPSESSID=53ff2572c9c0e5f2f9b5b98cdccf8dfe

Og en meter af:
http://cyberbox.dk/index.php?menu=ka0700&gruppe=ka-flad&dt=1221

ca. 26kr + porto (ca. 15.-)

Så har du vel et der er langt nok?

Fra : Dino

Dato : 06-11-05 13:17

Den 6-11 2005 skrev CarstenGP i dk.edb.hardware:

> Du kan evt. købe 2 af disse:
> [...]

Cyberbox.dk er lukket for salg.

Der er lige pt ikke muligt at bestille hos Cyberbox.dk
Cyberbox.dk takker alle for et godt samarbejde.

Lukket på ubestemt tid.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : CarstenGP

Dato : 06-11-05 15:54

"Dino" <no.email.replies@excite.com> skrev i en meddelelse

> Cyberbox.dk er lukket for salg.
>
> Der er lige pt ikke muligt at bestille hos Cyberbox.dk
> Cyberbox.dk takker alle for et godt samarbejde.
>
> Lukket på ubestemt tid.
>
> --

Damn... det var sgu' en skam!
Priserne var ellers til at overse...