Defekt Nokia 3100
Fra : Kate

Dato : 06-11-05 00:33

Min Nokia 3100 ligger i skuffen fordi den ikke kan ringe mere, dvs,
højtaleren er gået, men jeg savner den. Da den gik itu var jeg så
afhængig af min telefon at jeg købte en Nokia 2600. Problemet med 2600
er at den ikke har en særlig god kalenderfunktion, ikke så god som 3100
i hvert fald. Derfor vil jeg gerne have lavet 3100.
Er der her nogen som ved hvor jeg kan få højtaleren lavet, enten i Kbh
eller omkring Holbæk?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-11-05 10:00

Har du ikke 10 tommelfingre, så kan du muligvis lave det selv.

Højttaleren kan du enten bestille hos Thansen (uoriginal), el. Cellshoppen
og Modify (begge steder originale).
- Den er fortrinsvis billig (højttaleren).

Du kan købe et værktøjssæt til 40,- hos Thansen.
- Har selv lige rep. en SE T68i, og den virkerr perfekt.
(skiftet LCD displayet og cover).

Hvis du ikke selv kan få den lavet, så kan jeg muligvis hjælpe dig. Du skal
bare selv bringe mig telefonen + reservedele.

/F
/F

Fra : Thomas Andersen

Dato : 06-11-05 11:51

Hej !
Hvis den ikke kan ringe mere (ringetoner osv).
Så er det IKKE højttaleren, men buzzeren som er i stykker.

Buzzeren (Ringetonehøjttaleren) afspiller ringertoner osv).

Fra : Kate

Dato : 06-11-05 12:17

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> wrote in

> Hej !
> Hvis den ikke kan ringe mere (ringetoner osv).
> Så er det IKKE højttaleren, men buzzeren som er i stykker.
>
> Buzzeren (Ringetonehøjttaleren) afspiller ringertoner osv).

Den hverken ringer eller vibrerer. Jeg tog bare forgivet at det var
højtaleren der var røget sig en tur.