Nokia6230i+PC suite (SMS Q)
Fra : Jesper Laursen

Dato : 05-11-05 22:06

Hej

Jeg er lige blevet ejer af ovennævnte telefon. Jeg har fået installeret den
seneste version af PC suite. Alle funktioner virker i programmet virker
tilsyneladende med undtagelse af ét. Nemlig "Send tekstbeskeder (SMS)", som
der står. Når jeg trykker på ikonet får jeg følgende fejlmeddelse:
"Kontaktsøgningen kan ikke oprettes. Geninstaller PC suite". Jeg har
geninstalleret, men uden en løsning allligevel.

Nogle der ved, hvad årsagen kan være. Google er umiddelbart ikke behjælpelig
med nogle løsningsforslag. :)

Forbindelsen foregår via bluetooth.

Venlig hilsen
Jesper Laursen.

Fra : Kim Bidstrup

Dato : 06-11-05 09:07

hey. tror ikke der er mange der har haft problemer med det. men det driller
også mig lidt bare ikke sms. men hvis det er dit gamle simkort du har sat i
har du sikkert ikke indtastat nogle navne på kortet imens det har siddet i
din nye 6230i. for den finder ikke de gamle kontakter man har på simkortet.
så prøv at indtast et navn og nr. imen kortet sidder i din 6230i og så prøv
at se om det virker

kimer

Fra : *** Calle ***

Dato : 06-11-05 11:18

Kim Bidstrup wrote:
> [...]
> gamle kontakter man har på simkortet. så prøv at indtast et navn og
> nr. imen kortet sidder i din 6230i og så prøv at se om det virker

Det gør den da, prøv at trykke opdater
--
*** Calle ***

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-11-05 20:26

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Det gør den da, prøv at trykke opdater
> --
> *** Calle ***

Hvor er det lige præcis, at jeg skal opdatere for at det virker. ?

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-11-05 20:26

"Kim Bidstrup" <dsl165213@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
simkortet.
> så prøv at indtast et navn og nr. imen kortet sidder i din 6230i og så

Lige umiddelbart ser det ikke ud til at virke, selvom jeg har oprettet en
kontakt. Alle kontakter ligger iøvrigt i telefonens hukommelse og ikke på
simkortet.

Fra : Kim Bidstrup

Dato : 07-11-05 21:00

har du prøvet et ældre program af pc suite så. for jeg har også problemer
med det. bare med at overføre ting. så det må jeg på en anden måde. men ved
også der kommer et nyt pc suite inden 14 dage som kan hentes på nokia.dk

Fra : Jesper Laursen

Dato : 09-11-05 00:00

> [...]
ved
> også der kommer et nyt pc suite inden 14 dage som kan hentes på nokia.dk

Ja, jeg har også prøvet versionen på den medfølgende cd. Her er problemet
det samme. Jeg må jo vente på en evt. opdatering af programmet.