billeder på google.dk
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 05-11-05 21:29

Hej gruppe

Jeg har fulgt "jeres" regler, og har da også fået Google.dk til at finde min
side.

Men ... hvordan får man Google til under "billeder" at finde mine billeder?
Jeg har billeder har alle mine rejser på min side, og jeg kan se, at søger
jeg på Google, billeder, så kan kun billederne fra Ukraine findes.

Hvordan/hvad kan man gøre?? (tekstsiderne kan Google altså godt finde....)

Hilsen Pernille
--
... så er vi hjemme fra Afrika - læs mere her
www.pernille-kennet.dk

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 05-11-05 22:32

Pernille og Kennet Föh skrev:

> Hej gruppe
>
> Jeg har fulgt "jeres" regler, og har da også fået Google.dk til
> at finde min side.

Jeg ved ikke, hvad det er for regler, du tidligere har fået råd om?
Men det er ikke helt let at finde jeres site på Google. Alle jeres
metatags virker ikke på Google (måske enkelte andre steder). Hvorfor
har siden ingen titel? Marquesinaen med "at rejse er at leve" er
ikke meget bevendt, heller ikke "rejseoversigten" eller "de
berejstes klub", og hvad man ellers kan finde på. De fører til alt
for mange andre sider. Landenavnene og årstallene ligeså.

> [...]
> billeder? Jeg har billeder har alle mine rejser på min side, og
> jeg kan se, at søger jeg på Google, billeder, så kan kun
Du kan ikke forvente, Google skal vise alle jeres billeder, jeg
synes egentlig, det er flot, at man viser seks sider! Fra Rumænien
og Ukraine.

> Hvordan/hvad kan man gøre?? (tekstsiderne kan Google altså godt
> finde....)
> Hilsen Pernille

thomas

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 06-11-05 16:49

> [...]
> heller ikke "rejseoversigten" eller "de berejstes klub", og hvad man
> ellers kan finde på. De fører til alt for mange andre sider. Landenavnene

Hej Thomas

Tak for dit svar, som dog ikke siger min så meget. Jeg er totalt amatør, og
metatags og hvordan siden får en titel ved jeg ikke noget om (det er derfor
jeg spørger), men vil da gerne vide det.

Jeg mener bare ... søger jeg på Google DK, fx. "de malede klostre" - så
kommer vi op som nr. 2, søger jeg på "Ukraine kirker" kommer vi som nr. 3.
For mig er det fint.
Jeg undrer mig bare over, hvorfor Google Billeder lige finder dem fra
Rumænien og Ukraine ....

Hilsen Pernille