Andet multimedie
bentjuul 3670
Kalender 2006
Fra : sk@ndersen

Dato : 05-11-05 17:08

Hej NG

Jeg vil gerne til at lave en kalender for 2006 med egne billeder
Der må gerne være en side A4 pr. måned - den ene halvdel datoer og den anden
billedet.

Findes der et program der lige kan det - det kan sikkert meget andet osse.
Fint hvis det er freeware !!!

mvh
Søren

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-11-05 00:08

sk@ndersen wrote:

> Jeg vil gerne til at lave en kalender for 2006 med egne billeder
> Der må gerne være en side A4 pr. måned - den ene halvdel datoer og
> den anden billedet.
>
> Findes der et program der lige kan det

Sådan noget har jeg i flere år lavet i CorelDraw.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Rado

Dato : 06-11-05 15:04

On Sat, 5 Nov 2005 17:08:05 +0100, "sk@ndersen"
<ska@fjernes.mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>billedet.
>
>Findes der et program der lige kan det - det kan sikkert meget andet osse.

Hvis du er i besiddelse af Xara X1 eller Xtreme, har Christine
Farrelly fra talkgraphics.com lavet en kalenderskabelon for 2006 i
vektorformat, til fri afbenyttelse.

Ellers kan du jo evt. downloade trial versionen af Xtreme fra
http://xara.com og så lave den med den.

Her er et par eksempler, samt skabelon i US og DK udgave.

http://5-dimension.org/temp/xara/xarakal.html

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-11-05 16:18

"sk@ndersen" <ska@fjernes.mail.tele.dk> skrev

> Findes der et program der lige kan det - det kan sikkert meget andet osse.
> Fint hvis det er freeware !!!

MS Publisher kan det, og jeg vil næsten gætte på, at Word også kan. Ellers
kan man sikkert fiunde en skabelon på nettet.

Claus

Fra : Brizz

Dato : 09-11-05 00:03

Claus Tersgov wrote:
> MS Publisher kan det, og jeg vil næsten gætte på, at Word også kan. Ellers
> kan man sikkert fiunde en skabelon på nettet.

Word kan sagtens lave det. Har netop lavet en idag. Det eneste minus var
at man ikke kunne vælge at der automatisk kom julian date med på

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-11-05 21:45

"sk@ndersen" <ska@fjernes.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden billedet.
>
> Findes der et program der lige kan det - det kan sikkert meget andet osse.

Her har du kalenderen med helligdage og fuldmåner (pas på varkaninen
kan du bare finde et sæt passende billeder selv

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-11-05 12:35

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Her har du kalenderen med helligdage og fuldmåner (pas på varkaninen

> kan du bare finde et sæt passende billeder selv

Hvor..? Jeg kan ikke se den

Har du mulighed for at poste den et sted eller evt. sende den til mig på
thomas snabela pudekamp.dk?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-11-05 23:26

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> så
>
> Hvor..? Jeg kan ikke se den

Hø undskyld...