Nokia 6310i går ud ved brug.
Fra : Johnny

Dato : 05-11-05 14:37

Hej

Min ældre Nokia 6310i mister kontakten til netværket når jeg sforsøger at
bruge den. Typisk når jeg lige at få kontakt så glider den stille ud. Når
den så har ligget et per minutter får den kontakt igen. Batteriet holder 5-7
dage og virker umiddelbart godt.

Hvad kan være årsagen ? Bud modtages med tak.

Johnny

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-11-05 12:57

"Johnny" <dsl63533c@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> den så har ligget et per minutter får den kontakt igen. Batteriet holder

Min gør det samme - da jeg kontakede nokia lød rep prisen på ca 1200. Men da
den er under 2år gammel blev det min forhandlers hovedpine.
Er den under 2 år send den ind - er den over så smid den ud og køb en ny.

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.