Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Specificeret konto-udskrift fra Visa/Danko~
Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 05-11-05 14:08

Til min glæde ser jeg at Danske Bank nu er begyndt at specificere
trækningerne fra mit Visakort (Visa/Dankort), i de kontoudskrifter
(hedder det kontoudtog) jeg får hver måned.

Før i tiden plejede der bare at stå en enkelt linie med modtager og
beløbet i fremedvaluta (dollars eller pund), og så naturligvis omregnet
til danske kroner.

Men nu er det blevet udvidet til adskillige linier, med firmanavn, land,
og det hele.

Det er en rigtig dejlig ting. Gør andre banker nu også det? Jeg står
faktisk og overvejer at skifte bank...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jonathan Stein

Dato : 05-11-05 22:33

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> Til min glæde ser jeg at Danske Bank nu er begyndt at specificere
> trækningerne fra mit Visakort (Visa/Dankort), i de kontoudskrifter
> (hedder det kontoudtog) jeg får hver måned.

SkandiaBanken ofrer kun én linje pr. postering på kontoudskrifterne -
men i netbanken kan man få flere oplysninger om betalingen.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Peter Heide

Dato : 06-11-05 04:06

"Peter Knutsen (usenetpeter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
news:436cae68$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...)" <
> [...]
> til danske kroner.
>
> Men nu er det blevet udvidet til adskillige linier, med firmanavn, land,

Jeg har brokket mig igennem lang tid til Danske Bank
over den mangelfulde info ifbm trækninger fra Visa.

Skal ikke sige om det har været medvirkende til ændringen
men fint er det ihverttilfælde. Før skulle man ned i banken
for at få oplysninger. Ikke engang på netbank kunne man få dem.

Noge hér der ved om Alm. Brand Bank har den service ?

Fra : Anders

Dato : 27-11-05 16:57

> Det er en rigtig dejlig ting. Gør andre banker nu også det? Jeg står
> faktisk og overvejer at skifte bank...

Hej Peter,

LøkkenSparekasse er som noget nyt også begyndt på det samme.

Det er nok en fælles løsning??

Lidt reklame for Løkken - gratis visakort.

Anders