Nyt kabinet - hvilket?
Fra : Kristian

Dato : 10-06-01 11:20

Hvilket kabinet vil I anbefale, hvis det skal overholde følgende kriterier?:

Der skal være min. 3 eksterne pladser til 5,25"
Der skal være min. 1 ekstern plads til 3,5"
Der skal være min. 1 intern plads til 5,25" (det kan også godt være en
ekstern, men så skal der min. være 4 eksterne pladser til 5,25")
Der skal min. være 1 intern plads til 3,5"
Skal være min. 300W ATX strømforsyning
Skal helst ikke være højere end 45 cm.
Prisen skal helst ikke være over 1500 kr.
Det må gerne have et flot design

Det er ligemeget om det er støjsvagt, da jeg bare køber en ny Papst 80 mm.
blæser til stømforsyningen, og så skulle den være god!

Jeg håber der er nogle der har nogle gode forslag! Jeg havde egentlig kigget
på Noise Controls kabinetter, men hvis det skal overholde min kriterier
vedr. antal 5,25" og 3,5" pladser, er det ca. 55 cm højt, og det er for
meget! Prisen vil så også komme op omkring de 2000 kr.!

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 10-06-01 12:05

"Kristian" <tkristianhansen@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er ligemeget om det er støjsvagt, da jeg bare køber en ny Papst 80 mm.
> blæser til stømforsyningen, og så skulle den være god!

Codegen 6009, overholder vist dine krav. Læs om det hos f.eks.
www.midtdata.dk og køb det hos www.hkautomation.dk for 395kr. Er det for
billigt?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Kristian

Dato : 10-06-01 12:34

OK, men er det ikke lidt kedeligt at se på?

Fra : Psyman

Dato : 10-06-01 17:51

"Kristian" <tkristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket kabinet vil I anbefale, hvis det skal overholde følgende
kriterier?:
snip..

Tag et kig på et Antec SX1030:

http://www.antec-inc.com/product/cases/sohoser.htm

Jeg har udelukkende hørt lovprisninger om dette kabinet og det opfylder da
også dine krav, med den ene undtagelse at det er højere end 45 cm (det er
52,2 cm). Kabinettet sælges jf. edbpriser for 1199 kr. i den sorte udgave.