Kan ikke importere HTML som dynamisk tekst~
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-05 11:45

Hej NG

Jeg importerer noget tekst til et dynamisk tekstfelt i Flash 8 og det vises
fint. Jeg vil dog gerne importere det som HTML, så jeg kan lave links osv.,
men hvis jeg vælger "render text as HTML" i properties, bliver teksten slet
ikke vist.

Jeg har også forsøgt at skrive det ind i scriptet (se herunder), men er
total newb og aner ikke, hvad jeg gør galt. Håber I har nogle forslag ...

Mvh. Jonas

Kode:
System.useCodepage = true;
var features_lv:LoadVars = new LoadVars();
features_lv.onLoad = onText;
features_lv.load("intro.txt");
function onText(success:Boolean) {
if (success) {
textField_txt.htmlText = features_lv.intro;
} else {
textField_txt.htmlText = "Kan ikke loade tekst.";
}
}

Min tekstfil starter så med "intro= "

Jeg har også prøvet at indsætte linien "textField_txt.html = true;" med
samme resultat, at teksten slet ikke vises.