Blod ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 05-11-05 10:59

Hej

Vores westie på 1½ år havde dårlig mave her i går.. med rumlemave
(westiemave formentlig) og havde tynd mave mv. Hun var træt og sov meget. Så
havde vi vendt ryggen til hende et øjeblik og havde så fundet det der ligner
en lille tissetår, men der var blod med.. det kunne også have været opkast,
men det var helt klart på gulvet, men med blod i..
Dvs. det lignede blod.. det var nogle meget små røde ansamlinger. Vi mindes
ikke at hun har spist noget den dag..

Hun virker ellers frisk nok i dag.. tror I det er nødvendigt med en
dyrlæge.?

Kh Heidi

Fra : Tonny Hansen

Dato : 05-11-05 13:52

Ja.

Fra : Christina Jensen

Dato : 05-11-05 16:28

Hejsa

Ja det mener jeg bestemt at i skal gøre. Jo før jo bedre.

Fra : HvB

Dato : 08-11-05 17:51

Og så vil vi da gerne vide hvad der skete hos dyrlægen!

HvB

Fra : EnjoyNews

Dato : 09-11-05 13:09

"HvB" <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Og så vil vi da gerne vide hvad der skete hos dyrlægen!
>
> HvB

Da hun har haft det fint siden bad dyrlægen os om at holde øje med hende,
evt. tage afføringsprøve og urinprøve hvis det sker igen.
De mente dog at det kunne være galde hvilket var alm. nok..

Så nu holder vi øje med hende, men hun er fuldstændig som hun plejer..
hvilket også var grunden til at vi tøvede med dyrlægebesøg i første omgang.

Kh Heidi