CPH-Metronet erfaringer?
Fra : Sune

Dato : 05-11-05 08:54

Er der nogen der har nogle erfaringer med CPH-Metronet de vil dele ud af?

Kører det som det skal?

Mvh
Sune

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-11-05 14:28

On Sat, 05 Nov 2005 08:53:55 +0100, Sune <jun200321@tdcadsl.dk> wrote:

> Er der nogen der har nogle erfaringer med CPH-Metronet de vil dele ud af?

Det ka' ikke være mange. De er kun lige ved at komme i gang.

> Kører det som det skal?

Regn med masser af børnesygdomme i starten.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Sune

Dato : 07-11-05 11:14

On Sat, 05 Nov 2005 14:28:09 +0100, Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Det ka' ikke være mange. De er kun lige ved at komme i gang.

Jamen så kaster jeg mig da ud i det selv.

>Regn med masser af børnesygdomme i starten.

Vi får se

Mvh
Sune

Fra : Frans Meyer

Dato : 07-11-05 12:06

"Sune" <jun200321@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har nogle erfaringer med CPH-Metronet de vil dele ud af?

Den 24/11 får jeg min - så vil jeg gerne dele ud.....

vh
Frans

Fra : Sune

Dato : 07-11-05 12:16

On Mon, 7 Nov 2005 12:06:17 +0100, "Frans Meyer" <fm@meyer_@.dk> wrote:

>Den 24/11 får jeg min - så vil jeg gerne dele ud.....

Hvornår bestilte du din?
Jeg bestilte i dag efter flere ugers overvejelser.

Jeg bor et stykke væk fra min central og regner ikke med at få mere end 10-12 mbit.
Men da jeg ikke tror at TDC vil tilbyde 12mbit/1mbit før tidligst om 3/4 år til samme pris, bestilte
jeg.

Mvh
Sune

Fra : Frans Meyer

Dato : 07-11-05 18:19

> Hvornår bestilte du din?
> Jeg bestilte i dag efter flere ugers overvejelser.

Omkring d. 18/10.

> [...]
> 10-12 mbit.
> Men da jeg ikke tror at TDC vil tilbyde 12mbit/1mbit før tidligst om 3/4

Jeg håber på 24 Mbps - da jeg er rimeligt tæt på....

Fra : Sune

Dato : 17-11-05 21:48

On Mon, 07 Nov 2005 12:16:21 +0100, Sune <jun200321@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg bestilte i dag efter flere ugers overvejelser.

Jeg har stadig intet hørt fra cph-metronet.

Gad vide om de venter de 14 dage (fortrydelsesret) før de sætter arbejdet i gang.

Mvh
Sune

Fra : Bo Olesen

Dato : 12-11-05 13:05

> Er der nogen der har nogle erfaringer med CPH-Metronet de vil dele ud af?
>
> Kører det som det skal?
>
> Mvh
> Sune

Har hentet mit nye modem idag hos computercity, det er åbenbart en særlig
version som er pakket hos D-link (DSL-300T) med de rette vejledninger.
TDC lukker ned den 14. og den 15. skulle jeg så komme på iflg. cph-metronet.
Tirsdag skal jeg nok give en tilbagemelding på hvordan det kører - og hvis
ikke? så er det sur røv!
I øvrigt syntes jeg ikke at jeg har set nogen newsgrupper via den nye
udbyder, så må jeg finde på neget.

Fra : jakobdo@gmail.com

Dato : 17-11-05 08:47