ASP Smart Upload
Fra : David Trasbo

Dato : 04-11-05 15:01

Jeg fandt engang et script til upload af filer til serveren. Det var med
komponenten ASP Smart Upload, og det virkede perfekt. Jeg havde føjet
siden
med demonstrationen til mine foretrukne, men jeg har desværre skiftet
computer. Er der et venligt menneske der kender en side hvor ASP Smart
Upload demonstreres?

Jeg har prøvet at bruge Google, men det virkede ikke. Jeg fandt også et
script som ikke krævede en komponent, men det var ikke tilfredsstillende.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. Læs <http://usenet.dk/netikette>.

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-11-05 15:07

David Trasbo wrote:
> [...]
> med demonstrationen til mine foretrukne, men jeg har desværre skiftet
> computer. Er der et venligt menneske der kender en side hvor ASP Smart

Kan du ikke finde noget på: http://www.aspsmart.com/aspSmartUpload/ der
kan bruges ?

--
Benny Nissen