MS Windows
briani 27239
Hvordan beholder jeg min harddisk?
Fra : Monty \(7000\)

Dato : 04-11-05 11:14

Jeg har 2 harddiske i min computer. Den ene er på 30 Gb og den anden er på
80 Gb. Jeg skal nu have skiftet den på 30 Gb men den nye jeg skal have sat i
skal deles i et par stykker men jeg ønsker ikke at den rykker den rækkefølge
som mine harddisk har idag.

Kan man på en eller anden låse en partion fast så hvis den idag hedder D så
hedder den det også selvom man sidder nogle andre til?

Monty

Fra : Janner

Dato : 04-11-05 12:04

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Du kan bare gøre det som du lyster med den nye disk og bagefter ændre drev
bogstaverne i "computer management" i XP !

Fra : Rado

Dato : 06-11-05 18:59

On Fri, 4 Nov 2005 12:04:23 +0100, "Janner" <noway@jose.cum ... ask me
for it> wrote:

>Du kan bare gøre det som du lyster med den nye disk og bagefter ændre drev
>bogstaverne i "computer management" i XP !

Man kan bare ikke ændre drevbogstav på systempartitioner, skal man
lige huske.

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.