Problem med Edit og Datagrid
Fra : Aidal

Dato : 04-11-05 10:07

Hej Allesammen.

Jeg har et problem mht. datagrid textboxes når en linie i et datagrid er i
"edit mode".

Default vidde er for stor og resulterer i, at mit datagrid skifter bredde
når man klikker på en [edit] button i grid'et.

Jeg vil meget gerne kunne kontrolere bredden på de textboxes der kommer
frem, når man klikker [edit] udfor en linie i grid'et og jeg ved, at det er
forholdsvis simpelt, men jeg kan bare ikke få det til at fungere.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette lille problem. :)

mvh.
Aidal

Fra : Aidal

Dato : 04-11-05 10:28

Det er forresten ASP.NET/C# jeg bruger...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-11-05 10:43

> Det er forresten ASP.NET/C# jeg bruger...

.... og så skal du forresten spørge i dk.edb.programmering.dotnet - hvis du
vil øge dine muligheder for (gode) svar.

FUT: dk.edb.programmering.dotnet

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Aidal

Dato : 04-11-05 10:53

Ah ok, sorry, jeg fandt ikke den gruppe i min sægning første gang...