Børneulykkesforsikring
Fra : Pia

Dato : 04-11-05 09:15

Hej

Hvor har I tegnet børneulykkeforsikring henne. Tænker på en
prissammenligning.'

Her overvejes codans
http://www.codan.dk/web/beregn/GetCodanPage?Publisher=32&Language=da&PageID=3102
til små 1000 kr om måneden. (m: invaliditesdækning på 1.million. Dog uden
tandskadeforsikring. (skal tegnes som tillæg - har endnu ikke fået oplyst
prisen på denne)
Kan det gøres billigere

Fra : ellisa

Dato : 04-11-05 09:24

"Pia" <pvs81@fjerndetteher.mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tandskadeforsikring. (skal tegnes som tillæg - har endnu ikke fået oplyst

Det vil jeg da håbe at det kan....... Ellers får vi aldrig sådan en.

Min mands og min ulykkesforsikring er tilsammen 1200 OM ÅRET, med
invalidedækning på 600.000.

Forklaring ønskes om hvorfor den skal koste 20 gange så meget som vores,
bare fordi det handler om børn. Er det fordi de ved at det er et af de
steder hvor forlk helst ikke vil vælge fra, og derfor kan de sætte prisen så
højt?

/ellisa

Fra : Cocoamum

Dato : 04-11-05 09:24

Pia skrev:

> [...]
> tandskadeforsikring. (skal tegnes som tillæg - har endnu ikke fået oplyst

Det lyder enormt dyrt. Jeg havde en ulykkesforsikring på mig selv. Det
var vist noget med 1000-1500 om året.

Tine

Fra : Holst

Dato : 04-11-05 09:30

Pia wrote:

> [...]
> tandskadeforsikring. (skal tegnes som tillæg - har endnu ikke fået oplyst

Tror du ikke, du har misforstået noget? 1000 kr. om måneden er rigtig
mange penge for en ulykkesforsikring. Sikker på det ikke er årligt?

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-11-05 09:37

Pia wrote:

> [...]
> tandskadeforsikring. (skal tegnes som tillæg - har endnu ikke fået oplyst

Du mener forhåbentlig 1000,-/år ?

De fleste dækker tandskade i forbindelse med en ulykke, der hvor den
plejer at blive svær/dyr er hvis man vil have tanddækning ved
tyggeskader.

> Kan det gøres billigere

Ofte ender man med at sammenligne pærer og bananer, for typisk vil de
billigere alternativer har mindre dækning. Så man skal gøre op med så
sig selv, hvad det er man præcis vil have dækket.

Men ellers er der http://www.forsikringsluppen.dk/ den har dog ikke
ulykkesforsikringer med.

--
Don't waste space

Fra : Pia

Dato : 04-11-05 09:50

Hej igen

Mener selvfølgelig 1000 om året

men kan det gøres billigere? Hvad giver I for jeres børneulykkeforsikringer
i jeres selskab

Fra : skod

Dato : 04-11-05 10:06

> Hej igen
>
> Mener selvfølgelig 1000 om året
>
> men kan det gøres billigere? Hvad giver I for jeres
> børneulykkeforsikringer i jeres selskab
Jeg bruger fdms (samme som LB, Bauta og Runa), og her giver jeg 2100 for to
voksne og to børn, hvoraf far er fører af motorcykel (= høj
fareklasse=dyrere) Vi har 800.000 i dækning og et eller andet ved død

Fra : Ole

Dato : 05-11-05 00:29

In article <436b20ce$0$47091$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Pia
<pvs81@fjerndetteher.mailme.dk> wrote:

> Hej igen
>
> Mener selvfølgelig 1000 om året
>
> men kan det gøres billigere? Hvad giver I for jeres børneulykkeforsikringer
> i jeres selskab

Jeg husker ikke lige prisen her og nu men vores børn er da dækket
gratis af vores ulykkesforsikring.

Og gratis er rigtigt, da præmien er den samme som inden vi fik børn.

Vi bruger Alm. Brand

Mvh

Ole