Forsikringer
Fra : Rasmussen

Dato : 03-11-05 21:51

Hej NG

Jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal spørge så nu spøger jeg her (Og jo
mit forsikringsselsskab vil sikkert gerne svare, men de vil nok også sælge
mig mere end jeg lige behøver)

Mit spørgsmål er hvad har I af forsikringer hos jer?

Vi er en familie på 2 børn og to voksne, hus og bil.
Hvordan har I forsikret jeres børn? og mod hvad?

Hilsen Jakob og Julie Albertes mor

Fra : Milea

Dato : 03-11-05 22:36

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> wrote in

> [...]
>
> Vi er en familie på 2 børn og to voksne, hus og bil.
> Hvordan har I forsikret jeres børn? og mod hvad?

Hej

Her er vi 2 voksne og 3 børn

Af forsikringer har vi:

bil - ansvar/kasko
indbo (vi bor til leje, så vi har ikke en decideret husforsikring)
heltids/ulykkeforsikring på os alle - børnenes er inc. tandskade,
invaliditet og død. Kan ikke lige huske om sportsskader er med i denne,
eller om det er noget man tegner udover.

Kan ikke huske forsikringerne specifikt, kun hvad de overordnet dækker.

Udover dette har manden livsforikringer, tegnet via banken, arbejde og
fagforening.

/Milea

Fra : Cocoamum

Dato : 03-11-05 22:38

> [...]
>
> Kan ikke huske forsikringerne specifikt, kun hvad de overordnet dækker.
>
> Udover dette har manden livsforikringer, tegnet via banken, arbejde og

Ingen livsforsikringer (lidt på arbejde). Ingen ulykke på børnene, men
alle fire er medlemmer af Danmark. Det dækker astmamedicinen.

Tine

Fra : Holst

Dato : 03-11-05 22:42

Milea <mileamillz wrote:

> [...]
> invaliditet og død. Kan ikke lige huske om sportsskader er med i denne,
> eller om det er noget man tegner udover.

Mon ikke I også har en privat ansvarsforsikring?

Men ovenstående er, hvad man minimum bør have.

Fra : Cocoamum

Dato : 04-11-05 07:20

Holst skrev:

> Mon ikke I også har en privat ansvarsforsikring?
>
> Men ovenstående er, hvad man minimum bør have.

Indbo dækker som oftest ansvar og også nogle gange retshjælp. Produktet
hedder ofte 'basisforsikring' eller 'familieforsikring'

Tine

Fra : Milea

Dato : 04-11-05 19:43

Cocoamum <ta@uu.dk> wrote in news:u4Daf.73246$Fe7.250300
@news000.worldonline.dk:

> Indbo dækker som oftest ansvar og også nogle gange retshjælp. Produktet
> hedder ofte 'basisforsikring' eller 'familieforsikring'
>
> Tine

Den vi har hedder basis-familieforsikring

/Milea

Fra : Cocoamum

Dato : 04-11-05 19:48

Milea <mileamillz skrev:
> Cocoamum <ta@uu.dk> wrote in news:u4Daf.73246$Fe7.250300
> @news000.worldonline.dk:

> Den vi har hedder basis-familieforsikring
>
> /Milea

Ja, der kan du bare se

Tine

Fra : Inger Pedersen

Dato : 03-11-05 22:51

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan har I forsikret jeres børn? og mod hvad?

Da mine børn var hjemmeboende havde vi en ulykkesforsikring med tandskade.
Og som det - for mig - vigtigste: En ret høj invalideforsikring (som vi
heldigvis aldrig fik brug for, men som heller ikke kostede alverden).

Hilsen Inger

Fra : LM

Dato : 04-11-05 07:24

"Rasmussen" <per@fjernmiggets.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi er en familie på 2 børn og to voksne, hus og bil.
> Hvordan har I forsikret jeres børn? og mod hvad?

Bolig m.v.: indbo/ansvar. På køretøjer: ansvar/kasko. På personer:
ulykkesforsikring på alle.

LM