M1
Fra : kristof

Dato : 03-11-05 19:10

Hvad siger jeres erfaringer med M1

Fra : Claus Andersen

Dato : 03-11-05 21:07

"kristof" <Kuczynski@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger jeres erfaringer med M1

Hej Kristof

Se Thunder tråd af 23 sep kl. 1944. Det er dækkende og siger egentlig alt.

Jeg har selv pt. M1 og venter kun på, at mine udenlandsophold slutter efter
nytår så jeg kan skifte til Unotel eller Telmore (har ikke helt bestemt mig
endnu).

Der er skrevet mange tråde omhandlende M1 og deres måde at føre en
forretning på. Søg lidt i gruppen og du skal erfare, at de ikke er særlige
populære.

M1 tager penge for at folk bliver viderestillet til din mobilsvarer.
M1 tager penge for at du ringer til din mobilsvarer min. 93 øre.
M1 tager penge pr. påbegyndt min. du ringer - altså er dit min. forbrug 93
øre uanset om du ringer 1 sek. eller 59 sek.
M1 har en mindre god support jf. min egen erfaring.
OSV.......

Ellers er det vel godt nok

Hold dig væk, det er slet ikke så billigt som du tror. Lidt ligesom
bankernes gebyr - læs det, som står med meget småt og tolk mellem linierne.

Jeg er i hvert tilfælde en erfaring rigere.

Hilsen

Claus

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-11-05 11:40

> [...]
> øre uanset om du ringer 1 sek. eller 59 sek.
> M1 har en mindre god support jf. min egen erfaring.

ikke mindst: Opkaldsafgift på 50 øre

Per

Fra : Claus Andersen

Dato : 04-11-05 12:00

Per skrev:
> ikke mindst: Opkaldsafgift på 50 øre

Ja korrekt. Dette er hvis du vælger M1 prisbasker ellers ikke.
Dog, efter min mening, stadigvæk et l.... firma.

Claus