Andet multimedie
bentjuul 3670
Linotype FontExplorer
Fra : Martin Helbo

Dato : 03-11-05 15:08

Er der nogen der bruger denne fontmanager?

Bruger selv Suitcase X1, men efter 10 minutters brug af fontexplorer
virker den egentlig som et godt alternativ, styringen af fonte virker
nemmere.

Er der nogen der har brugt programmet i længere tid, og ved om det er
stabilt og funktionelt nok til at det er værd at skifte?

Mvh
Martin Helbo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-11-05 22:01

Martin Helbo skrev:

> Er der nogen der bruger denne fontmanager?

Har godt hørt den omtalt, men den er jo ved version 1.0 og er
derfor formentlig fyldt med fejl.

> Bruger selv Suitcase X1, men efter 10 minutters brug af
> fontexplorer virker den egentlig som et godt alternativ,
> styringen af fonte virker nemmere.

Har du prøvet FontAgent Pro? Hvis ikke, så kan den anbefales.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-11-05 09:32

Thomas G. Madsen wrote:

> Har du prøvet FontAgent Pro? Hvis ikke, så kan den anbefales.

Den kender jeg ikke, men jeg vil da lige kigge nærmere på den.
Indtil videre er jeg nu også meget godt tilfreds med Fontexplorer.

/Martin

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-11-05 21:28

Martin Helbo skrev:

> Den kender jeg ikke, men jeg vil da lige kigge nærmere på den.

Du kan evt. kigge Apples online-seminar vedr. fonthåndtering her:
<http://seminars.apple.com/seminarsonline/fontmgmt/apple/index.html?s=100>.

Der bliver bla. FontAgent Pro gennemgået.

--
Hilsen
Madsen