simpelt cms-system?
Fra : per

Dato : 03-11-05 13:54

hej NG
Min boligforening vil gerne have en hjemmeside lavet i et open source-cms,
der er nemt at vedligeholde og udbygge.
Der er ikke store krav (indtil videre), men diverse faktaoplysninger,
kalender, opslag, debatforum kunne være et bud. Og en mulighed for at
differentiere læsere/skrivere efter rettigheder.

Kan nogen anvise et sådant ret simpelt system?

mvh per

Fra : jopa

Dato : 03-11-05 14:37

per skriblede bla:
> hej NG
> Min boligforening vil gerne have en hjemmeside lavet i et open
> source-cms, der er nemt at vedligeholde og udbygge.

http://www.runcms.dk/userinfo.php?uid=2

Let at rode med.
eksempel min cykelklub som jeg vedligeholder
www.gramcykelklub.dk

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : per

Dato : 03-11-05 16:29

jopa wrote:
> per skriblede bla:
>
> http://www.runcms.dk/userinfo.php?uid=2
>

> Let at rode med.
> eksempel min cykelklub som jeg vedligeholder
> www.gramcykelklub.dk

Tak for dit input.
Jeg har set på siden, men jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvilke
moduler den indeholder. Der måtte gerne være et brugerforum og mulighed for
at give forskellige brugertilladelser?

Fra : jopa

Dato : 03-11-05 16:42

per skriblede bla:

> [...]
> moduler den indeholder. Der måtte gerne være et brugerforum og
> mulighed for at give forskellige brugertilladelser?

Den har mulighed for det du efterlyser

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk