S: Pentium 820D, Asus P5WD2, 2x512Mb Cruci~
Fra : Jesper Martsum

Dato : 03-11-05 13:11

1.. 1. stk. Asus P5WD2 Premium Alife motherboard
2.. 1. stk. Intel 820D dualcore processor 2.8Ghz
3.. 1. sæt 2x512Mb Corsair DDR2 XMZ 2 Dualkit ram ratet til 675Mhz

Sælges da jeg ønsker at lege med noget AMD samt ATI Crossfire. Nypris
skønnes til at være ca. 5900,-kr. på nuværende tidspunkt på EDBpriser.

Alt er i original emballage samt med kvitteringer jeg er åben for
forhandlinger men mit udgangspunkt ville være ca. 4000,-kr

Kan Afhentes i Kbh. S

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-05 14:17

Jesper Martsum skrev:

>Sælges da jeg ønsker at lege med noget AMD samt ATI Crossfire.

Alle former for handel foregår kun i markedsgrupperne, i alle
andre grupper er det uønsket.

Så brug den relevante markedsgruppe - tak.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud