rat og pedaler
Fra : rlauritsen

Dato : 03-11-05 12:54

Hvad er forskellen på?

- Logitech Formula Vibration Feedback Wheel 271 kr.

og

- Logitech WingMan Formula Force EX 434 kr.

Fra : Åge

Dato : 03-11-05 17:06

"rlauritsen" <r-lauritsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på?
>
> - Logitech Formula Vibration Feedback Wheel 271 kr.
>
> og
>
> - Logitech WingMan Formula Force EX 434 kr.

163 kr.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 03-11-05 19:24

"rlauritsen" <r-lauritsen@hotmail.com> wrote in news:4369fa70$0$1761
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvad er forskellen på?
>
> - Logitech Formula Vibration Feedback Wheel 271 kr.
>
> og
>
> - Logitech WingMan Formula Force EX 434 kr.

Formula Force er rarere at holde på tror jeg - som jeg kan
huske er det noget lækrere gummi - og bedre placerede
knapper så det er lidt sjovere. Om det også er mere solidt
ved jeg ikke men det kunne godt tænkes.

Tag ned i en butik og hiv i dem og se om de virker solide
nok - for det er sq noget af det vigtigste ved et rat (med
mindre man er meget meget svag)

Lurede lige på www.logitech.com - der kan man se at vibrat.
er en udgave til at lægge på lårene og Formula Force er en
udgave til at sænde fast på bordet. Jeg har prøvet begge
dele og ville aldrig aldrig bruge penge på førstnævnte. Men
det er selvf. en smagssag.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |