Underligt fænomen med Windows Media Player~
Fra : M@ds

Dato : 10-06-01 10:13

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, but here it goes:
Jeg har et CD-drev og et DVD-drev i min computer, CD-drev'et er forbundet
til lydkortet, så jeg kan spille musik CD'er via mit CD-drev.
Men her i går hentede jeg Windows Media Player 7.1.
Her i dag, satte jeg så en musik CD i DVD-drevet, Windows Media Player 7.1
poppede så op og forsøgte at spille musik CD'en. Det er der ikke noget
udnerligt i. Det underlige var dog at der kom musik ud af mine højtalere.
Så mit spørgsmpl er så, hvordan kan der komme lyd fra musik CD'en i mit DVD
drev, når mit DVD drev ikke er forbundet til lydkortes CD-in.???

Mit lydkort er et Sound Blaster AWE32.

Hilsen
M@ds

mads@iname.com

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 10-06-01 10:26

Det er fordi den køre lyd gennem dit fladkabel og ikke gennem "lyd"-kablet

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Mark B. Andersen

Dato : 10-06-01 13:19

Hej

Mediaplayer kan afspille en audio cd digitalt. Det kræver lidt mere cpu tid,
men derimod behøver du ikke det cd-audio kabel mellem dit cd-rom drev og
lydkortet.

hilsen Mark

Fra : M@ds

Dato : 10-06-01 13:41

"Mark B. Andersen" <mark@dataloger.dk> wrote in message
> [...]
tid,
> men derimod behøver du ikke det cd-audio kabel mellem dit cd-rom drev og

Ok. Tak for svaret!
Nåja, det var da meget fedt... Nu kan jeg hører 2 CD'er på én gang!!! Æhh...
Hørte jeg nogen sige ufedt

Hilsen
M@ds

mads@iname.com