Så er det hele også meget lettere
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-11-05 10:32

Jeg faldt lige over denne artikel i Dansk Folkepartis blad:

Jette Skive fra Århus har netop været til landsmøde, og er godt tilfreds:

"Vigtigt er også det
enestående sociale
samvær, vi har i partiet.
Her kan man udveksle
meninger med folk, der er af
samme observans som en selv..."

Især det sidste må jo være helt unikt.

Som vi alle ved, er det jo i den grad frustrerende at skulle spilde tid på
mennesker, der mener noget andet end en selv. Og i øvrigt kan det jo føre
til den helt uacceptable situation, at man går hen og bliver klogere!!!!!

Men den risiko løber Jette altså ikke.

http://www.danskfolkeparti.dk/cgi-files/mdmgfx/file-53-17677-17122.pdf
Se side 8

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-11-05 10:42

Og flere perler fra samme blad, som jeg herefter vil begynde at læse fast...

Denne gang er det den butterfly-bevingede Christian H. Hansen, der sørger
for, at alle kan være med, når han tager fat på et af de helt store emner:

»Christian H. Hansen siger:
"Dyr kan både føle, tænke, græde og mærke smerte".«

Men heldigvis redder DF os også på det punkt, for partiet er nemlig - ifølge
samme kilde - sponsor for humboldtpingvinerne i Zoologisk Have, København.

Det er rart at høre, at Pia Kjærsgaard og hendes tro væbnere på denne måde
er parate til at gøre storpolitiske landvindinger for os alle. Glem
efterlønsreformer og alt det andet - Humboldpingvinerne skal have det godt!

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 03-11-05 11:09

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er parate til at gøre storpolitiske landvindinger for os alle. Glem
> efterlønsreformer og alt det andet - Humboldpingvinerne skal have det

ROTFL

Kunne du ikke gøre os andre (dem af os der har humoristisk
sans....................øh hvis du gider gøre så meget for så FÅ medlemmer
af gruppen) den tjeneste at lave en fast ugentlig "klumme"

Så er vi andre fri for at læse alt lortet, og kan nøjes med en kommenteret
udgave kun indeholdende "perlerne"

Peter

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-11-05 10:55

> [...]
> til den helt uacceptable situation, at man går hen og bliver klogere!!!!!

Det er da ren demagogi, hun er jo ikke hver dag til landsmøde, og løber så
"risikoen" de 360 andre dage. De fleste mennesker har jo iøvrigt samvær med
andre "af samme observans", og man klumper sig sammen med socialt
ligestillede, i de såkaldte sociale ghettoer. Prøv du iøvrigt et Rad V
landsmøde eller et Konservativt eller Soc Dem. ditto.

Men du finder som altid noget helt unikt, når det drejer sig om DF, selv om
det er fuldstændig alment. Har DU iøvrigt været til et DF-landsmøde, og
udvekslet meninger med de mennesker, du ser ud til at vide alt om?

> http://www.danskfolkeparti.dk/cgi-files/mdmgfx/file-53-17677-17122.pdf
> Se side 8

Jamen, det er jo den rene fascisme?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 03-11-05 11:32

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det er da ren demagogi,

Ja DET er et ord en DFer virkelig kender til

> Men du finder som altid noget helt unikt, når det drejer sig om DF, selv
> om det er fuldstændig alment

Det eneste almene ved DF er laveste fællesnævner

.. Har DU iøvrigt været til et DF-landsmøde, og
> udvekslet meninger med de mennesker, du ser ud til at vide alt om?

Nej og det er ene og alene ud fra den betragtning at hvis man går ind i en
svinestald så må man acceptere at få lort på tøjet

men jeg har da ved flere lejligheder haft fornøjelsen af at gå i klinch med
et af partiets "kloge mænd"

Iøvrigt meget morsomt, at man vælger en mand der er overtroisk til at være
videnskabsordfører LOL

> Jamen, det er jo den rene fascisme?

Ups igen et af de ord man kender rigtig godt i pratiet

Peter

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-11-05 14:41

Peter K. Nielsen wrote:
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Ja DET er et ord en DFer virkelig kender til

Uhm ... det du skriver er ligesom humor - bare anderledes.

Fra : Michael

Dato : 03-11-05 11:07

On Thu, 3 Nov 2005 10:31:53 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Jeg faldt lige over denne artikel i Dansk Folkepartis blad:

hmm, noget kunne tyde på at din interesse for Danske Folkeparti
grænset til det sygelige.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-11-05 11:15

Michael <noname@no.com> skrev:

>hmm, noget kunne tyde på at din interesse for Danske Folkeparti
>grænset til det sygelige.

.... hønen eller ægget?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-11-05 11:29

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse

> hmm, noget kunne tyde på at din interesse for Danske Folkeparti
> grænset til det sygelige.

Ja, jeg ved det - det er usundt: Det er mindst en måned siden, jeg sidst
skrev om dem.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-11-05 11:30

Christian R. Larsen wrote:
> Jeg faldt lige over denne artikel i Dansk Folkepartis blad:
>
> Jette Skive fra Århus har netop været til landsmøde, og er godt
> [...]

Ja - for en radikal må det være ufatteligt.

Om så Helveg havde været det eneste medlem af Det Radikale Venstre,
ville partiet stadig være et splittet parti.

Fra : Trans

Dato : 03-11-05 16:08

Knud Larsen wrote:

> Prøv du iøvrigt et Rad V
> landsmøde eller et Konservativt eller Soc Dem. ditto.

Mit indtryk er, at der med hensyn til fremmedpolitik er flere
forskellige observanser inden for Socialdemokraterne. Partiet kan ikke
som helhed nå til enighed om en politik, der har udbredt tilslutning i
befolkningen, hvorfor tilslutngen til partiet er faldende.

Bent.