Campingplads i Polen
Fra : KHH

Dato : 03-11-05 09:29

Er der nogen der har erfaring eller kendskab til Polen.

Både hvad angår campingpladser og veje.

Jeg ville blive meget glad for, både positive og negative oplysninger, så vi
eventuelt kan tage en belutning ret objektivt.

Fra : Ped

Dato : 03-11-05 11:53

KHH skrev:
> Er der nogen der har erfaring eller kendskab til Polen.
>
> Både hvad angår campingpladser og veje.
>
> Jeg ville blive meget glad for, både positive og negative oplysninger, så vi
> eventuelt kan tage en belutning ret objektivt.

Jeg kan ikke bidrage med alverden, men et par campingpladser har jeg da
boet på. De er begge nævnt på en side jeg lavede efter en motorcykeltur
i 2002, og der er også noget om veje, trafik m.m. Adressen er:

http://dbhome.dk/pedmail/baltikum.htm

Jeg var en tur i Polen igen sidste år, dog ikke på camping, og mit
indtryk var, at det jeg har skrevet om veje og trafik stadig gælder.

M.h.t. campingpladser, så er der jo ADAC's fremragende Camping Führer
hvori der er en udmærket beskrivelse af de bedste pladser. Jeg kunne
ikke tænke mig at tage afsted uden den.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Kelter

Dato : 07-11-05 19:52

Hej

Det positive er prisniveauet og polakkerne.
Det knap så gode er sprogproblemerne og vejene - de er som Jens L Pedersen
beskriver dem på sin hjemmeside.
Der køres hårdt med risikobetonet chancekørsel på et meget dårligt vejnet.
Jeg kommer der en del med biler til rep. Jeg ved endnu ikke om jeg nænner at
trække min LMC med derned.
Men jeg vil ønske dig en god tur.
Pas på ved vejarbejde. Det begynder og afslutter brat med et ca 10 - 15 cm
niveauspring - ingen udjævnning.
Pas også på ved jernbaneoverskæringer sæt farten helt ned til 10 kt/h ellers
går man i luften og det hele skilles ad.
mvh
John