En god shoutbox
Fra : Adam Ellesøe

Dato : 02-11-05 23:00

Hej, er der nogel herinde der kender et asp kompatibelt shoutboxscript der
er selvopdaterende Synes jeg har ledt alle vegne men finder kun scripts
til php

--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 02-11-05 23:32

Adam Ellesøe wrote:
> Hej, er der nogel herinde der kender et asp kompatibelt shoutboxscript der
> er selvopdaterende

Her er en:

http://www.xigla.com/shoutbox/index.htm

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere:
www.recordere.dk

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 03-11-05 19:40

"Adam Ellesøe" <adam_ellesoe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, er der nogel herinde der kender et asp kompatibelt shoutboxscript der
> er selvopdaterende Synes jeg har ledt alle vegne men finder kun
> scripts til php

Har du prøvet google?

http://www.google.dk/search?num=100&hl=en&newwindow=1&safe=off&q=ShoutBox+asp

--