Flytning af adresse for et firma
Fra : Brian Friis Knudsen

Dato : 02-11-05 22:30

Hej ærede ng'er

Da jeg skal have flyttet firmaet i nye lokaler, mangler jeg information om
hvor jeg skal have lavet en adresse flytning.. hvilket steder skal jeg
anmelde til?

mvh
Brian Friis Knudsen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 02-11-05 22:33

Brian Friis Knudsen wrote:
> Da jeg skal have flyttet firmaet i nye lokaler, mangler jeg information om
> hvor jeg skal have lavet en adresse flytning.. hvilket steder skal jeg
> anmelde til?

Dette: http://www.webreg-portal.dk/

Og så selvfølgelig alle dine kunder, leverandører og øvrigt partnere.

--
/Lars

Forum for DVD+HDD optagere:
www.recordere.dk

Fra : Holst

Dato : 02-11-05 22:38

Brian Friis Knudsen wrote:

> Da jeg skal have flyttet firmaet i nye lokaler, mangler jeg information om
> hvor jeg skal have lavet en adresse flytning.. hvilket steder skal jeg
> anmelde til?

Hos Erhvers- og Selskabsstyrelsen. Derudover skal du selvfølgelig huske
at fortælle det til kunder, leverandører og lignende.