reklame ting såsom t-shirts, jakker, kugle~
Fra : Kim Hansen

Dato : 02-11-05 20:32

Hej.

jeg har et lille internet firma og har fået den ide at gå lidt amok med at
dele gratis ting ud for at få lidt reklame og blive set...

det jeg jeg er på udkig efter er :

Keyhangers. 500-1000 stk.
Jakker. 100 stk.
T-shirts. 500 stk.
Kugle penne.500 stk.
forrude streamers. 500 stk.
alm. klistermærker. 1-2.000 stk.

men hvor får jeg fat i sådan noget? ved godt det kan skaffes i dk men havde
mere tænkt på om man kan finde det i kina.... regner med at jeg vil bruge en
20-30.000 kr. på det.

nogen der kan hjælpe mig med nogen links eller personer man kan ringe til og
snakke om det med?

ja er nok lidt anonym... men ingen grund til at konkurenterne ved hvad jeg
går og pusler med... så svar venligst her.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 02-11-05 21:09

"Kim Hansen" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> men hvor får jeg fat i sådan noget? ved godt det kan skaffes i dk men
> havde mere tænkt på om man kan finde det i kina....

Ingen tvivl om at du kan finde varerne i Kina, men det bliver nok lidt
omstændigt hvad angår trykket.

Du er velkommen til at henvende dig til mig, så skal jeg give dig et godt
tilbud på en samlet pakke, fra eget trykkeri.

Mvh

Claus Sørensen

Fra : carsten

Dato : 03-11-05 06:44

hej Kim
det er godt nok ikke meget du vil ofre, men ok jeg vil gerne give dig et
tilbud på tingene, så hvis du vil have det så mail mig på fam.bm@os.dk

Fra : Holst

Dato : 03-11-05 09:42

carsten wrote:

> det er godt nok ikke meget du vil ofre, men ok jeg vil gerne give dig et
> tilbud på tingene, så hvis du vil have det så mail mig på fam.bm@os.dk

Det er vel også derfor, han gerne vil skaffe det i Kina, hvor det
givetvis kan fås langt billigere end i Danmark.

Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 03-11-05 09:44

Hej Kim.

Jeg vil da også gerne give dig nogle priser.

Send mig en mail på m221270@(slettes)gmail.com

Så vil jeg sørge for at du bliver kontaktet.

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Claus Agerskov

Dato : 03-11-05 12:52

Kim Hansen wrote:

> forrude streamers. 500 stk.

Hvordan ser sådan nogle ud?

Kender kun til bagrudestreamers.

De herligste hilsner

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 07-11-05 17:22

Kim Hansen wrote:
> [...]
> 20-30.000 kr. på det.
>
> nogen der kan hjælpe mig med nogen links eller personer man kan ringe til og

Hej,

Kontakt mig gerne på
jhn (snabela) print2people (punktum) com

Jeg kan sikkert hjælpe dig :)

Mvh
johan