Kontrofællesskab i Kbh. søges?
Fra : Jakob Munck

Dato : 02-11-05 18:41

Jeg skal bruge plads til et skrivebord og en pc, og det er stort set det
hele. Jeg vil godt sidde i et åbent kontorlandskab sammen med andre. Er det
muligt at finde et kontrofællesskab af denne art til max. 1.000 kr./måneden
i Kbh?

v.h.
Jakob Munck

Strindbergsvej 74 A
2500 Valby
Mobil: 27 30 30 48

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 03-11-05 13:44

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele. Jeg vil godt sidde i et åbent kontorlandskab sammen med andre. Er
> det muligt at finde et kontrofællesskab af denne art til max. 1.000

Hmm, måske lidt mere end du bad om, men IværksætterFabrikken har noget lign.
Dog min. 1750kr - moms, men med tlf. internet og alt andet.
Desuden kan man leje sig ind for 30 af gangen :)
http://www.ivaerksaetterfabrikken.dk/produkter/priser/

Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 04-11-05 00:17

Jakob Munck wrote:
> [...]
> muligt at finde et kontrofællesskab af denne art til max. 1.000 kr./måneden

Det er utroligt hvad man kan finde på Google nu om dage:

http://www.google.com/search?q=kontorhotel

F. eks.

http://www.kontorfaellesskaber.dk/

Mvh. Michael.
--
Ingen er en alle kender, som ingen har mødt.
Ergo har ingen mødt sig selv.