k750i
Fra : Towli

Dato : 02-11-05 17:25

Hej

Jeg kan ikke finde nogen tråde vedr. en k750i - er det bøvlet at unlocke
sådan en?

/T

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-11-05 18:30

> Jeg kan ikke finde nogen tråde vedr. en k750i - er det bøvlet at
> unlocke sådan en?

Næh, hvis man har det rette kabel, er det ikke mere bøvlet end andre SE
telefoner..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-11-05 19:00

Jeg tror ikke at kablet er nok i sig selv. Der skal også en box og nogle
programmer til...

Besøg du hellere en unlocker på nettet istedet for...

/F