Problem med kabel til Samsung
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 02-11-05 13:38

Hej,
Har købt Samsung E730. Lækker mobil men vil også meget gerne kunne overføre
filer mellem den og computeren. Har købt et kabel, der skulle være
kompatibelt med denne model. Men ikke om jeg kan få gang i den! Selv med
programmet man kan hente fra Samsungs egen hjemmeside kan jeg ikke overføre
f.eks. musikfiler. Er der nogen der kender et program, som ikke nødvendigvis
Samsung har lavet, der kan bruges til overførsler af filer mellem mobil og
computer?

På forhånd tak
Christian

Fra : Joke

Dato : 02-11-05 15:08

"Christian Jørgensen" <kelmar_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nødvendigvis
> Samsung har lavet, der kan bruges til overførsler af filer mellem mobil og

Konen fik en E710, sælgeren solgte et datakabel til en E700 hvad han ikke
vidste var at det ikke kunne bruges jeg fandt ud af på nettet at E710 brugte
et andet kabel så tror umiddelbart du er røget i den samme fælde.

Hilsen

Johnny

Fra : Mikkel Westh

Dato : 03-11-05 09:09

On 2005-11-02 13:37:55 +0100, "Christian Jørgensen"
<kelmar_chr@hotmail.com> said:

> [...]
> Samsung har lavet, der kan bruges til overførsler af filer mellem mobil og

Køb en bluetooth-adapter. Du kan få en for ca. 150 kroner, og så
slipper du for at keøbe kabel til din næste telefon også, så længe den
har bluetooth.
Har selv overført filer til en vens E730 via bluetoth på både min mac
og pc uden problemer.
--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.