hund på ferie - afhentning eller afleverin~
Fra : uh

Dato : 02-11-05 09:53

Første gang hunden (dværgpudel, 4 år) skal i pleje, og det drejer sig om 4-5
dage. Der er tale om en meget følsom hund.

Jeg formoder det er bedre at hunden bliver afhentet af os på sin bopæl, end
at den bliver efterladt hos os, når dens mennesker besøger os, for derefter
at tage afsted. Kan der være tvivl om dette?

mvh uh

Fra : Anita Andersen

Dato : 02-11-05 10:08

> [...]
> end at den bliver efterladt hos os, når dens mennesker besøger os, for
> derefter at tage afsted. Kan der være tvivl om dette?

Det har ingen ting på sige, du kan trykt aflever din hund i pensionen.

Husk,
Se pensionen an og dan dig et indtryk af hvad for mennesker der skal passe
din hunde og om de også har den fornødne tid som er nødvendigt til at passe
hunden.

Mvh
Søren
www.torsted-hundepension.dk

Fra : uh

Dato : 02-11-05 10:17

"Anita Andersen" skrev i en meddelelse >

> [...]
> Se pensionen an og dan dig et indtryk af hvad for mennesker der skal passe
> din hunde og om de også har den fornødne tid som er nødvendigt til at

Tak Søren for hurtigt svar - men jeg må hellere lige præcisere: at det er
mig, privatperson, der skal have hunden i pleje, mens dens mennesker (min
søn og svigerdatter) er borte nogle dage.
Mhv uh

Fra : Anita Andersen

Dato : 02-11-05 11:54

> [...]
> mig, privatperson, der skal have hunden i pleje, mens dens mennesker (min
> søn og svigerdatter) er borte nogle dage.
Ok havde misforstået, men for hunde har det ingen betydning om i afhenter
den eller om de kommer med den.

Mvh
Søren

Fra : T.B

Dato : 02-11-05 14:16

Har også haft en meget følsom hund, der fik jeg at vide at det var bedst at
den gik fra mig .. fremfor at jeg forlod den... ved ikke hvor stor betydning
det har , men har altid gjort det sådan.