mini pci port
Fra : (-Peter-)

Dato : 02-11-05 12:22

hej... vil lige høre om noget kan forklare mig lidt om mini pci...

er det noget der er i alle bærbare, og er det til at rode med selv??

/peter

Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 02-11-05 13:04

Kun nyere bærbare. MiniPCI er beregnet til at brugeren selv kan
udskifte kort. Bærbare er blevet mere ens med tiden, men er stadig
mere kringlede end stationære - det har sine ulemper at tingene skal
fylde så lidt.

Fra : (-Peter-)

Dato : 02-11-05 13:12

er der så nogen der ved om en webtech fra tdc mon har det??

/peter

Fra : MadHatter

Dato : 02-11-05 13:48

On Wed, 02 Nov 2005 13:11:30 +0100, "(-Peter-)"
<garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

>er der så nogen der ved om en webtech fra tdc mon har det??

Min webtech har i hvert fald. Men du kan jo åbne den, og kigge efter.
Eller hvis alt andet svigter, checke manualen

Gætter på du vil bruge mini-pci porten til et trådløst netkort - Det
er også bekvemt, men forudsætter at maskinen har en til to antenner.
Kig efter løse ledninger med lille guldstik i enden, når du åbner den.

PS. Indbygget trådløst netkort er bekvemt, men på min maskine giver et
PC-kort nu bedre netforbindelse....