Storno i Viborg
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-11-05 00:30

Hvis nogen af jer er i besiddelse af en gammel telefonbog fra
Jydsk Telefon - eller en lokal vejviser - kunne jeg måske få
opklaret den nøjagtige adresse på Stornos salgskontor i Viborg
omkr. 1965-75?

--
Jørgen Grandt
De værste websider er vel ikke www.grandts.dk - nu med farver!

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 01-11-05 14:13

Hej Jørgen.

I Storno jubilæumsskriftet fra 1987 står der Tagtækkervej 4, 8800 Viborg.
Men det har måske ligget et andet sted i den periode, du efterlyser

Mvh
Svend-Erik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-11-05 15:18

Svend-Erik Lindberg skrev:

> [...]
>
> I Storno jubilæumsskriftet fra 1987 står der Tagtækkervej 4, 8800
> Viborg. Men det har måske ligget et andet sted i den periode, du

Hej Svend-Erik

Ja, det var inde midt i byen, på en 1.-sal på en strøggade i nærheden
af
Gravene, Sct. Mathias Gade eller deromkring.

Fra : Niels Baggesen

Dato : 01-11-05 15:55

Jørgen Grandt <UnstableOn@cable.dk> wrote:
> [...]
> Jydsk Telefon - eller en lokal vejviser - kunne jeg måske få
> opklaret den nøjagtige adresse på Stornos salgskontor i Viborg

Ifølget Kongeriget Danmarks Handelskalender 1969:
Vestergade 13, tlf 62 37 78

/Niels

--
Niels Baggesen -- @home -- Århus -- Denmark -- niels@baggesen.net
The purpose of computing is insight, not numbers -- R W Hamming

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-11-05 17:21

Niels Baggesen skrev:

> Ifølget Kongeriget Danmarks Handelskalender 1969:
> Vestergade 13, tlf 62 37 78

Fremragende! Tak for hjælpen.