Kan kun sms'e
Fra : Betina Xenia

Dato : 31-10-05 17:19

Hej,

håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har købt en brugt Samsung SGH-D500, som kun vil sms'e. Man kan ikke
ringe til telefonen, og heller ikke fra telefonen. Jeg bruger mit SIM-kort
fra TDC.
Til gengæld, når jeg sætter min datters SIM-kort i fra Telia, så virker det
hele.
Hvad kan der være galt????

På forhånd tak!!!

Xenia

Fra : Fischer

Dato : 31-10-05 17:28

> [...]
> fra TDC.
> Til gengæld, når jeg sætter min datters SIM-kort i fra Telia, så virker

Den er sikkert tyveri-spærret på IMEI-nummeret, altså meldt stjålet hos
Politiet.
Jeg vil anbefale dig at besøge Politiet inden de besøger dig. De kan i al
fald fortælle dig om den står i deres register.

*Fischer

Fra : D9N

Dato : 31-10-05 17:44

Der kan være flere årsager til det.

prøv at sætte TDC kortet i og reset telefonen .

tvivler stærkt på at det er fordi den er stjålet da den så normalt afviser
sim kortet.

prøv også TDC kortet i en anden telefon..

det kan også være en gammel type sim kort , som så skal skiftes til et nyt.

D9N

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-11-05 23:11

Betina Xenia skrev den 31-10-2005 17:19:
> [...]
> fra TDC.
> Til gengæld, når jeg sætter min datters SIM-kort i fra Telia, så virker det

Hvad med netværkssøgning? Både manuel og automatisk. Altså ikke på
samme tid, men prøv begge dele.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Betina Xenia

Dato : 02-11-05 14:26

Jeg har forsøgt både med manuel og automatisk søgning af net. Det hjæper
heller ikke.
Det sjove er jo, at det fint finder TDC net. Der står på displayet, at det
er på TDC Mobil's net. Jeg kan også fint sende sms'er og modtage sms'er.
Desuden kan jeg gå på TDC wap
TDC-kortet virker fint i andre telefoner.

Fra : Odin

Dato : 02-11-05 15:24

hej betina ..
det kan skyldes at du forsøger at ringe op med skjult nummer ..
jeg har selv haft det problem med tdc kort

mvh Odin