Temaaften om sove- og nervemedicin
Fra : Steen

Dato : 01-11-05 22:08

Temaaften om sove- og nervemedicin
(benzodiazepiner og indslumringspiller)
Onsdag d. 30. november 2005 kl. 19.00-21.30

PH-cafeen
Halmtorvet 9 A
1700 København V
(5 min gang fra Hovedbanegården.)

Oplæg ved sygeplejerske Lars Wiinblad om afhængighed
og bivirkninger ved brug af sove- og nervemedicin.

Der er mulighed for spørgsmål og debat.
Gratis adgang - alle er velkomne

Arrangeret af:
Landsforeningen Sinds BenzoRådgivning telefon 70 26 25 10
Servicebutikken Vesterbro telefon 33 17 27 40.

Mere info: http://www.benzo.dk og http://www.sbvr.dk

/Steen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-11-05 13:30

> Temaaften om sove- og nervemedicin
> (benzodiazepiner og indslumringspiller)
> Onsdag d. 30. november 2005 kl. 19.00-21.30

Kunne du ikke bruge dk.opslag?

Mvh Maria

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-11-05 20:58

Den 02-11-05 13.30 skrev Maria Frederiksen følgende:

> Kunne du ikke bruge dk.opslag?

Han havde krydspostet til en opslagsgruppe.

Men det er da også meget relevant her. Det drejer sig jo om helbred, og
den betydning sove- og nervemedicin kan have på helbredet.

Cykling kan for øvrigt også have stor betydning for helbredet, så jeg
vil lige gøre opmærksom på, at der er tilbud på alle cykler i Ludvigs
cykelbutik på fredag. Du kan spare helt op til 25% på cyklerne og kommer
du klokken 15.00 kan du høre sygeplejerske Lise Hansen fortælle om
cykelbevægelsernes betydning for blodomløbet i benene.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du

Fra : GB

Dato : 04-11-05 17:35

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in news:4368b201$0$46978
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Kunne du ikke bruge dk.opslag?

Det har været oppe at vende før - for et års tid siden, så vidt jeg husker,
og der var mere eller mindre enighed om, at lige netop *disse* møder gerne
må annonceres her på grund af speciel relevans.

Ellers har du ret, man bør normalt bruge dk.opslag til tips om møder og den
slags.

GB

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-11-05 21:05

> [...]
> og der var mere eller mindre enighed om, at lige netop *disse* møder gerne
> må annonceres her på grund af speciel relevans.

Jo, men vel ikke hele tiden? Det ligger ikke til mig at blande mig i hvad
der må sendes af indlæg i en given gruppe, men dette indlæg står på lige
ofte nok efter min smag.

Mvh Maria